torsdag 11. august 2011

Sammenheklingen er begynt :)


Nå har jeg begynnt på det som virkelig er gøy- sammenheklingen! Nå får jeg se hvordan alle disse lappene blir når de får svart mellomverk! Og jeg er veldig fornøyd- ikke fullt så fornøyd med bildene.... vanskelige lysforhold gjør at jeg ikke får fram fargene slik de er i virkeligheten.

Prøvde først å hekle sammen med grått, men jeg synes kontrastene kom mye bedre fram med svart til de fargene jeg har brukt. Men kanskje jeg hekler ett til?....

Kan jo ikke bare hekle- må ha noe strikking til å veksle med. Var hos en venninne en kveld og kom hjem med en sekk med Mor Åse ullgarn. Dette skal bli en vinveske som jeg har tenkt å tove og pynte litt. Nå må jeg ut og nyte sommeren- sola skinner og det er deilig temperatur!

Tusen takk for koselige kommentarer på innleggene mine♥



12 kommentarer:

  1. Det blir flott, og sort fremhever fargene virkelig!! Jeg sitter ute i sola og hekler rundt mitt teppe, men ditt hadde så flotte ruter!!
    Nyt sola, den har vi fortjent, klem fra meg;)

    SvarSlett
  2. Så vakkert. Fint å få fram kontrastene med svart. Kunne tenkt meg et slik ja med de fargene.
    Kos deg
    Klem
    Randi

    SvarSlett
  3. Teppet er heklet av Mor AAse, ullgarn med grått magebånd. Teppet blir tykt, for garnet er udrøyt, skal veie det før jeg blogger det, snart ferdig;)

    SvarSlett
  4. Tjo og hei! Ja her går det unna, ser jeg! Tusen takk for invitasjonen til Kreta.... Men det blir nok Kyprostur sammen med Mikael, Adele og Annett nå, ser det ut til! Kansje enda flere blir med, for Annett har fått leie naboleiligheta også...
    Ja jeg syns jeg har fått oppleve mye forskjellig i sommer, men "sommeren"...den ble jo så som så for oss alle. Det er vel derfor vi blir så "syden-hungrige"!
    Ha en fin kveld!

    Storesøster

    SvarSlett
  5. Så fint teppet ditt blir! Liker selv delight veldig godt, det er så slotte fargeoverganger.

    SvarSlett
  6. ... mente selvfølgelig "flotte"... :)

    SvarSlett
  7. Dette blir eit flott teppe! Passa godt med svart mellom:)

    SvarSlett
  8. Så nydelig det blir!! Og helt enig me de andre her, sort passer kjempebra. Og at du tenker under monteringen at "kanskje jeg hekler ett til" er beundringsverdig! Hihi :)

    Klem og god helg!

    SvarSlett
  9. Hejsa.
    Så dig inde ved Meg og mine ( Inger Grethe).
    Skøn blog du har, jeg har tilføjet mig som følger.
    Ha´en god fredag.
    Knus Hanne Bente
    www.finus.dk

    SvarSlett
  10. Så utrolig flott det teppet blir. Svart blir jo supert rundt.
    Klem Tone

    SvarSlett
  11. Så nyyydelig teppe! Ble kjempefint med svart mellom. Tenker dette blir populært når kulda setter inn! : ) Klem Hilde

    SvarSlett
  12. Gleder meg virkelig til å se det ferdig! Jeg holder på med det samme teppet, og jeg blir så glad av alle fargene!!!
    Likte også kortene i innlegget over, du er flink!!!

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen en liten kommenter på innlegget mitt ♥ og så gir du meg muligheten til å finne bloggen din også!