mandag 22. august 2011

Vinveskemodus....


Koser meg med å lage disse vinveskene :) Her har jeg prøvd meg med et strykemerke på, men det var ikke så enkelt som jeg hadde trodd gitt.... Strøk først på et hvitt stoff og sydde det fast for hånd- gikk jo ikke an å sy det med maskin- det hadde jeg ikke tenkt på :) Så strøk jeg på strykemerket og sydde rundt med ulltråd.


I tilfelle noen skulle være i tvil- så er den håndlaget- på den bitte lille hånda står det hand made.
Kommer du nært nok er du nok ikke i tvil om at denne er håndlaget - dette får være et prøveeksemplar :)


Og teppet som jeg har blogget tidligere er nå halvferdig montert!!!

Ha en fin høstkveld- iallefall i Bergen er det høst i dag!

Sissel





16 kommentarer:

  1. Fin vinveske, og så praktisk. Teppe blir superfint!!

    SvarSlett
  2. Å herlighet, snakk om å få julestemning i august! :) Kjempefint bilde av vinveske og lykt som får meg til å drømme om høstkvelder fremover.. :)
    Takk for inspirasjon :)

    Klem

    SvarSlett
  3. Synes den ble veldig fin jeg. Blir inspirert til å lage gaver til jul igjen, meeeen jeg vil ha litt mer sommer først.
    Jeg vet hvor mye arbeid et slikt hekleteppe er så du er bare flink altså. Klarer ikke tanken på å begynne med et til hihi....enn så lenge. Blir godt å sitte inne nå med handarbeid igjen, for ikke å glemme masse tente lys.
    Kos deg.
    Klem klem

    SvarSlett
  4. Skal virkelig få laget noen slike igjen jeg også.
    Det er så mye inspirasjon å hente her i blogglandia så "skal lage" lista mi begynner å bli ganske lang.
    Det teppet blir super lekkert.
    Klem Tone

    SvarSlett
  5. Vinvesken var kjempefin den Sissel!!
    Å jeg har så mange ting jeg vil lage når det blir innevær igjen. :) Men nå så maler jeg stolper og innimellom titter jeg på de blomstene som er igjen i hagen. I dag har det vært helt sommer. :)

    SvarSlett
  6. Nydelig vinveske!... lenge siden jeg strikket slike, så kanskje på tide.
    Teppet blir såå lekkert! Jeg må bestemme meg for garn til neste teppe, for det er godt med et slikt lappearbeid innimellom;)
    Klemmings fra meg;)

    SvarSlett
  7. Så kul den var! Måtte lese overskriften tre ganger før jeg skjønte hva det var :) Litt treg ja ;)

    Ha en fin kveld!

    Klem

    SvarSlett
  8. Synes vinvesken ble kjempefin. En flott gave!
    Og så hekleteppe, da. Er det det hadde blitt en haug med ruter, men aldri montering her i huset.... jaja, kanskje en gang kommer ånden over meg?

    SvarSlett
  9. OHOIIIII! Ho såg no fooola fin ut på avstand i hvertfall! Kjøle kor du hæll på.... Driv å pakka i....
    Hæls ræstn! (Nå er det ikke mange som forstår, hehe)
    Storesøster!

    SvarSlett
  10. Søt vinveske! Ble stilig med de håndsydde stingene! : ) Teppet blir fantastisk!!! : )) Ha ei flott uke! klem Hilde

    SvarSlett
  11. Kjempefin vinveske. De er koselige å gi bort til jul:) Så langt du har kommet på teppet ditt - det blir såååå fint!

    SvarSlett
  12. Flinke deg!!
    Ååå så flott teppe blir! Håper jeg snart får se det "live" *smiler*

    Klem

    SvarSlett
  13. Vinveska ble veldig fin :-) Og så nydelig som teppet ditt blir - jeg har så lyst til å hekle meg teppe i Delight jeg også :-)) Men enn så lenge har jeg garnstopp, og da hjelper det ikke at man er hekta på tepper ;-)

    Ha en fin lørdag - klem Siv

    SvarSlett
  14. Den vinveska va no kjæmpefin da!!!

    Og teppet bli no bære skikkelig lækkert<3.

    SvarSlett
  15. Du verden; SÅ dyktig og kreativ du er!

    Ønsker en minnerik september-helg i vest.

    Sol-streif og god hilsen til deg

    SvarSlett
  16. For et nydelig teppe du lager. Og for noen skjønne farger og flott garn. Nydelig.
    Klemmings

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen en liten kommenter på innlegget mitt ♥ og så gir du meg muligheten til å finne bloggen din også!