fredag 16. september 2011

Flere vimpler



Jeg har latt meg overtale av noen venninner til igjen å melde meg på messe! Så nå er det bare å stå på- må jo prøve å produsere noe som kan selges.... Messen skal være allerede 5.november så jeg har ikke veldig god tid.


Var med i fjor også og det var jo egentlig kjempegøy! Da bodde vi i campingvognen vår og tok det som en jentetur samtidig.


I dag har jeg tovet ferdig tre(!) kronepannebånd som jeg har strikket de to siste dagene- blir jo veldig ivrig da vet dere, når jeg jobber under press :)

Dere skal få se pannebåndene når de er pyntet ferdig. Men nå må jeg hive meg litt rundt- skal feire bursdag til lilleprinsen min både i morgen og i overmorgen!

Ha en super helg!

Sissel




8 kommentarer:

  1. Så flotte vimpler du lager!! Lykke til med messeforberedelser:))

    SvarSlett
  2. veldig fine farger i denne vimplrekka. Kjempesøt. Det er litt jobb å være med på messe, men moro! Lykke til! Ha en fin og kreativ helg!

    SvarSlett
  3. Det går helt sikkert bra på messen, for når du setter i gang...så går det fort!!
    Kos dere med bursdagsfeiring i helga!

    Storesøster

    SvarSlett
  4. Lykke til på messen og gratulerer med lilleprinsen.
    Klem Tone

    SvarSlett
  5. Kjempefin vimpelrekke! Lykke til videre med produksjon til messen!

    SvarSlett
  6. Lykke til med messe! Og så likte eg godt gutelua i innlegget under:)

    SvarSlett
  7. Er kjempegøy med messe:)
    vimpelen var supersøte:)

    lykke til
    klem fra Lill

    SvarSlett
  8. Tusen takk for koselig kommentar!
    Så masse fint du lager. Likte den guttelua.

    Klem

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen en liten kommenter på innlegget mitt ♥ og så gir du meg muligheten til å finne bloggen din også!