tirsdag 20. september 2011

Produsert til messen


Siden jeg har meldt meg på en messe som skal være allerede første helga i november, benytter jeg hver ledige stund til å lage ting å selge. Denne lua er strikket på samme måte som i det andre lueinnlegget, men her la jeg bare opp 70 masker og strikket vrangbord en vridd rett og en vrang. Syns den ble kjempesøt♥ Siden jeg ikke har noen liten jente som kan være modell, måtte min dukke fra barndommen trå til.


Har også fått sydd noen hjerter. De små er ca 20 cm høy og det store er ca 25 cm høyt. Solgte en del av disse i fjor så kanskje det ikke blir noen suksess i år.... Prøver likevel siden jeg syns selv de er kjempefine♥



Om et par dager reiser vi en uke til Kreta♥- garn og pinner pakkes selvfølgelig i kofferten :) Gleder meg til sol og varme, gresk mat, vin på terrassen etc etc....

Igjen tusen takk til dere som legger igjen koselige kommentarer hos meg- jeg setter stor pris på dere alle!!


Ha en fin kveld!

Sissel

11 kommentarer:

  1. Stilig lue og skjønne hjerter du har laga!!

    SvarSlett
  2. Så flotte hjerter..og lua var så søt da..

    klem fra Lill

    SvarSlett
  3. Nydelige hjerter og kjempe fin lue.
    God tur.
    Klem Tone

    SvarSlett
  4. Søt hue! Nydelege ♥ - dei må no selge:)
    Riktig god tur til Kreta!

    SvarSlett
  5. Ramlet innom her via Timotei. Kjempesøt lue. Ønsker deg lykke til på messe! Hilsen Siri:-)

    SvarSlett
  6. Takk for koselig kommetnar på bloggen min..
    Når jeg tenkter meg om er kansje de hjertene som du syr en ting å begynne med også:)

    Ha en flott dag
    klem fra Lill

    SvarSlett
  7. Når og hvor er messen? Kanskje jeg dropper innom;-) God tur til Kreta! Hærlig bilde av lillegutt i avisen!

    SvarSlett
  8. så søt lua blei Sissel !!
    Å hjertene syns nu æ e like aktuell i år som i fjord , så da e det bare å håpe på mange kunder i år også på messa :) Æ e helt imponert over hvor mye du klarer å produsere !!!
    Så deilig det hørtes ut med tur til Kreta, håper dere får en riktig koselig tur alle sammen !
    Hils og kos dere masse masse !
    Klem Anita

    SvarSlett
  9. Hjertene dine må da bare selge for de er helt skjønne. Har mitt som jeg fikk av deg, hengende ute i Rødstua og besøkende synes det er så fint ;)
    God tur til varmen :) Klem Merethe

    SvarSlett
  10. Kjempesøt lue ja. Hvilken dokke er dette? Sikkert veldig artig å strikke, tjukt garn og store pinner... Kom til å tenke på dokkegutæn våre, kan du huske om vi fikk de (nye) eller om vi arva dem? Jeg er forresten sikker på at hjertene er like aktuelle i år, er jo så nydelige.

    SvarSlett
  11. Nå lurer jeg bare på hvor mye du har fått produsert på Kreta...?

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen en liten kommenter på innlegget mitt ♥ og så gir du meg muligheten til å finne bloggen din også!