tirsdag 6. september 2011

Vimpler med matchende ugle


Har puslet med litt søm i det siste. Det er ikke det jeg er flinkest på, men jeg har lyst å lære :)

Vimpler er da en grei ting å øve seg på.

Stoffet kjøpte jeg på salg på Åhlens og var egentlig ment for å sy brødkurver av....


Istedet ble det altså pynt til et barnerom. Likte stoffet veldig godt og fikk lyst å prøve meg på en ugle når jeg først var i gang med symaskinen. Gøy!!
Uglen har allerede forsvunnet ned i sengen til lillebror og jeg regner med at den vil trives der sammen med en STOR samling kosedyr


Jeg rakk heldigvis å forevige den før den forsvant.

Oppskrift på uglen fant jeg her hos Lise. Tusen takk for kjempefin forklaring!!

Ha en fin høstkveld og takk igjen for koselige kommentarer på innleggene mine♥ Dere inspirerer meg til å fortsette :)

klem fra Sissel



11 kommentarer:

  1. Den ble superskjønn! Kjekt at du likte syveiledningen.

    Flott blogg, jeg endre raskt som din nyeste følger..

    SvarSlett
  2. Hei Sissel.
    Takk for besøket! Så fine vimpler, kjempekos å følge deg, inspirerende, synes jeg!;)
    Varmepute....., Jeg har kjøpt økologisk hvete på en lokal silo, så sjekk opp i nærmiljøet hvor de har slik hvete. Kjøp en sekk og la kreativiteten boble, hva kan man bruke den til? Kanskje vi skal ta en liten brainstorming på temaet;)? Har noen idèer,da, Vet du.
    Farmor

    SvarSlett
  3. Så flott en vimpel og ugle du har laget. :) Dette kan du da! :) Ja nå har det blitt skikkelig innepuslevær her i allefall. :) Så dagene fyker avgårde mens jeg nikoser meg. Klem

    SvarSlett
  4. Supersøt ugle med masse sjarm og personlighet! Kan tenke meg den falt i smak, ja. Fine stoffer du har fått tak i. Må nok ta en tur innom Åhlens og kikke.
    Takk for alle fine kommentarer du legger igjen hos meg. Setter stor pris på det.

    SvarSlett
  5. Så koselige vimpler.
    Den ugla de var kjempe søt.
    Klem Tone

    SvarSlett
  6. Tøffe vimpler og søt ugle! Stoffene var lekre, nydelige farger og mønstre! Synes du er dyktig på maskin må jeg si! Ha en finfin ukeslutt! Klem : )

    SvarSlett
  7. For en søt ugle. Kanskje jeg skal prøve meg på noen igjen også. Moro små kosedyr.
    Vimlene ble kjempefine.
    Kos deg du også.
    Klemmer din veg
    Randi

    SvarSlett
  8. du så flott vimpelen ble :) har sagt det før men sier det igjen: du er bare kjempeflink og alt du prøver på får du til med stor stil :) kjempesøt koseugle til Mathias da :) Du så kansje at jeg hadde lagt ut bilde av lua mi, klarte ikke å vente, men jeg linka til deg da vettu :) Håper det er greit,, :)

    Klem Anita

    SvarSlett
  9. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  10. Oy, så artig ugle og så fin vimpel.

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen en liten kommenter på innlegget mitt ♥ og så gir du meg muligheten til å finne bloggen din også!