tirsdag 25. oktober 2011

Decoupage på lerret

Her er de to mislykka bildene jeg hadde med i et tidligere innlegg...


Men se nå:
Med nye servietter, relieff pasta og et par strøk med akrylmaling ble jeg veldig fornøyd!
Den pasta'n gir skikelig tøff, røff effekt.


Har laget noen søte, romantiske også. Er ikke helt ferdig med pynten enda.


Disse er jo ikke så originale, men jeg syns de er skjønne♥


Og nå holder jeg på med et par høne+hane bilder. Tenker de kan bli kule på et kjøkken :)

Hei og hopp-
lillegutt skal ha kvelds og så jeg får logge av :)

hilsen Sissel





10 kommentarer:

  1. Kjempefine bilder!
    Har selv prøvd meg på dette, men ikke prøvd den pastaen, men brukte sparkel;) Kos deg videre, for dette blir så lekkert!
    Klemmings;)

    SvarSlett
  2. Så flotte de ble Sissel. Jeg likte hanen og hønen. Du skjønner sikkert hvorfor ;)
    Har aldri hørt om slik pasta, men guu for en effekt. Fine julegaver det der.
    Klem
    Randi

    SvarSlett
  3. Så fine de ble. Likte det høne hane bildet skikkelig.
    Klem Tone

    SvarSlett
  4. Utrolig flotte ! Imponerende !

    Jeg har kjøpt Alpa garn i dag og
    begynt på pulsvantene dine.
    Myke og gode.

    SvarSlett
  5. Så flotte bildene ble! Nostalgiske og søte! : )) Likte veldig godt bildet med skrift ved siden av bildet, lekkert. Ha en kreativ dag! : ) Klem Hilde

    SvarSlett
  6. Flotte bilder du har laget. Takk for inspirasjonen :-)
    Ønsker deg en fin dag.

    SvarSlett
  7. Så fint det ble med relieffpastaen, det gir litt struktur :)

    SvarSlett
  8. Kjempe fine Sissel :) du er utrolig flink!
    klem fra meg Ann-Christin.

    SvarSlett
  9. så fin de bildan blir Sissel !
    Æ har åsså kjøpt inn sparkel ol for leeenge siden, men aldri komet i gang med bildehobbyen.Ser du har strikket så flotte pulsvarmere under her - de var rålekker :) :)
    Å si meg - har dere ommøbelert i stua ?? det blei jo skikkelig flott jo :) Skjønner ikke hvordan du rekker over alt - men du er og blir en reser !!! Gleder meg til du kommer :)

    Mange goe klæmma fra Anita

    SvarSlett
  10. Nydelige bilder og de pulsvantene i forrige innlegg var bare kjempeskjønne. FLINKING!!!

    Ønsker deg og dine en herlig helg, klem.

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen en liten kommenter på innlegget mitt ♥ og så gir du meg muligheten til å finne bloggen din også!