søndag 2. oktober 2011

En altmuligkurv med tilhørende hjerte♥


Var en tur på Stoff & Stil på fredag og fant dette stoffet. Dette er egentlig sydd som en brødkurv, men ser jo at den kan brukes til hva som helst :) På badet, på et barnerom, i gangen til småting man ikke vet hvor man skal legge.... mulighetene er mange.
Jeg klipte to rektangler 30x60 cm- sydde to poser som jeg igjen sydde sammen.
Kjapt og greit- me like♥

Og et pannebånd ble strikket i bilen på vei til campingen....

Her - hos Brita i skogen fant jeg oppskriften!

Jeg har justert litt på maskeantallet- har brukt pinne 4 og lagt opp 90 masker. Strikker ikke så fast. Strikker til jeg syns det er bredt nok før jeg begynner å "gå utover igjen".... Du skjønner sikkert hva jeg mener når du prøver ut oppskriften :)




Har strikket pulsvarmere også til dette, men er ikke ferdig med kanten. De får jeg blogge en annen dag.

Jammen glad jeg har en tålmodig og flink mann- nå for tiden går jeg helt opp i produksjonen til messen. Får komme sterkere tilbake på heimefronten når dette er overstått :)

I helgen hadde vi årets siste grillparty på campingen. Kjempekoselig- det var varmere å sitte ute nå i oktober enn det var i juni når jeg hadde med meg søstrene mine dit....

Ha en flott og produktiv uke!

Hilsen Sissel

10 kommentarer:

  1. du er en råtass :) :) æ fatte å begrip ikkje kossn då klare å få tel alt rå raskt og effektivt !!!!
    kan du sende over litt arbeidskraft, sterke arma og energi takk ??
    Kjempeflott kurv med hjerte :)

    Klem Anita
    som faktisk har strekka en "lyspose"

    SvarSlett
  2. Skal si at her går det unna, flink du er.
    Kos deg på søndagskvelden.
    Klem Tone

    SvarSlett
  3. Flott kurv!! Denne må jeg prøve selv også.
    Og slike pannebåde er praktiske for de med litt hår..mitt er for kort:O))
    Nyt ei ny uke, klem fra meg;)

    SvarSlett
  4. Stilig kurv, og calorimetrier pleier å gå unna på julemarkeder .-)

    SvarSlett
  5. Tusen takk, da er mønsteret skrevet ut.
    Klem Tone

    SvarSlett
  6. Kjempefin kurv! Takk for mønster. Herlig med folk som deler!
    Flott pannebånd også. Praktisk;)

    SvarSlett
  7. Så lekkert stoff du har funnet! Ble flott, både kurva og hjertet! Pannebåndet så mykt og deilig ut, og fargene skjønne. Spennende med messe- produsering, kos deg med det og ha ei fin oktober- uke! Klem Hilde

    SvarSlett
  8. Oi så flittig du er :) Lekker pose med hjerte til. Ha en flott uke :) klem Merethe

    SvarSlett
  9. Smart oppbevaringskurv og flott pannebånd:)

    SvarSlett
  10. Så masse flott du har laget!!! Nydelig det stoffet fra Stoff og Stil - tror jeg må ha meg en tur innom butikken, og fylle stofflageret mitt ;)

    Nyt høsten og kreative stunder!

    Hildegunn ♥

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen en liten kommenter på innlegget mitt ♥ og så gir du meg muligheten til å finne bloggen din også!