fredag 28. oktober 2011

Flere halser, luer og kronepannebånd

Her kommer et lite bilderas fra produksjonen som snart er ferdig :)
Dette er strikket i Merino-ull fra Stoff & Stil

Dette er strikket i Duett (bomull og ull)


Denne ser strikket i Easy

Det samme er denne.


Strikket i Fritidsgarn, Safir og Cortina. 

Det er jammen stor forskjell på hvordan garn tover- de ble tovet sammen :)



De var i utgangspunktet temmelig lik i størrelsen.


Til slutt- her er den pastaen jeg bruker på bildene mine.


Ha en flott helg alle sammen!

♥lig velkommen til mine nye følgere! Koselig at dere vil følge meg!

klem fra Sissel




7 kommentarer:

  1. hei på deg :) I dag har jeg malt tak med musikk på :) det gir en effekt på arbeidet det med musikk til :) Så flotte bildene dine ble med slik pasta. Stilig. Enda en ting jeg fikk lyst å prøve :)) Får føre det opp på har lyst å lage lista. Den er ikke liten akkurat. God helg til deg.
    Klemmer Merethe

    SvarSlett
  2. God kveld i stua! Her var mye nytt og fint. Tror ikke hendene har hvilt mye i fanget her hos deg. Og resultatet ble bra - mye lekker strikk.

    Enig med deg ang. relieffpasta, den er bare sååå bra.

    Riktig god helg!

    SvarSlett
  3. Flotte, gode og varme ting du har strikket. Kunne godt tenkt meg en slik lue, selger du???

    Ønsker deg en koselig fredagskveld, klem ann helen.

    SvarSlett
  4. De halsene er bare helt lekker !!
    Huene også,har strikket noen av de og de er knallgod på ;o)
    Veldig kjekkt å kikke i bloggen din,masse spennende.Legger meg til som følger jeg ;o)

    Klem Kjersti

    SvarSlett
  5. Så kjempeproduktiv du er!
    Er helt imponert, jeg, over dette tempoet og de fine produktene!
    En flott helg til deg! Klem

    SvarSlett
  6. Så mye fint du lager. Greit med slike ting som varmer fremover nå.
    God lørdagskveld
    Klem Tone

    SvarSlett
  7. Hjelp, du er effektiv! ; )) Så mye flott du har laget! Liker pynten på tingene dine, stilig! : ) Klem Hilde

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen en liten kommenter på innlegget mitt ♥ og så gir du meg muligheten til å finne bloggen din også!