lørdag 22. oktober 2011

Helgevask, sånn har jeg det i heimen


I dag har jeg gjort en liten innsats for felles hygge i heimen♥ Har brukt mye tid på hobbyene mine i det siste, så nå var det på tide med litt støvtørking og rydding.


Og siden huset for en gangs skyld var ryddet, passet det fint å ta noen bilder før alt ble snudd på hodet igjen :)


Det er slettes ikke alltid mine kjøkkenbenker er så strøkne....


Kan jo ikke dy meg- må jo bare vise dere de siste prosjektene mine :)


Som dere ser- alt blir slettes ikke like vellykket...




Så da tar jeg bare litt hvitmaling og begynner på nytt...


Dette ble heller ikke særlig bra...

Fortsettelse følger!

Helt på tampen - på pinnene nå har jeg et par pulsvanter.


Her har jeg lagt opp 44 masker på pinne 4.
*Strikket 2 rette og 2 vrange - to omganger.
Så to omganger med bare rett.*
Gjenta fra *
Når jeg hadde strikket 28 omganger felte jeg fire masker over to omganger slik at de smalner oppover hånden. Strikk til du synes de er lange nok :)

Disse skal så pyntes med en heklet kant og en blomst- er planen.

Ha en fin helg!!

Klem fra Sissel




9 kommentarer:

  1. Heisan du. Så koselig du har gjort det. Syns pulsvarmerne dine var fine. Blir spennende å se når de er ferdige. Du lager masse fint. Likte godt kremmerhusene under her.
    Ang pulsvarmerne jeg har laget, så er det ege design på de, og oppskriften er "hemmelig" foreløpig. Ser ikke bort fra at jeg legger den ut etterhvert, men enn så lenge holder jeg den litt for meg selv ;)
    Ønsker deg en god helg.
    :) Susanne

    SvarSlett
  2. Heldig du som har et nyvasket hjem;)
    Det blå bildet så da rikitg så fint ut, og pulsene ser supre ut!
    Nyt helga videre, klem fra meg;)

    SvarSlett
  3. Så flink du har vært! Huset er super- ryddig og veldig hyggelig! Og kremmerhusene ble søte!! Ønsker deg en fortsatt god helg!

    SvarSlett
  4. Ååå, så koselig, rett og slett! God helg ønskes fra Siri:-)

    SvarSlett
  5. Det ser ut som om helgefreden har senket seg hos deg!
    Her er det bare rot. Gubben strever med å fikse badet, og jeg har i den anledning vært på hytta i ei uke...
    Jeg har ikke årøvd halsoppskrifta di enda, men det kommer!
    God helg!

    SvarSlett
  6. Så deilig med rent og ryddig hjem.
    De pulsvantene blir super fine.
    Klem Tone

    SvarSlett
  7. Takk for titten i heimen, så koselig! :) Og kjenner meg igjen i at ryddigheten sjelden varer så lenge ;)

    Fine pulsvarmere!

    God søndag
    Klem

    SvarSlett
  8. Jøss, skal si du har svingt deg her ja. Viktig å ta bilde da, så er det dokumentert! Blei veldig koselig, og så er samvittigheten god og du kan kaste deg over "lekene" igjen. God helg til deg og dine også ;-)

    SvarSlett
  9. Deilig med nystriglet hus. Jeg er full av gode forsetter hver gang jeg har tatt en skikkelig runde, men desverre så holder det ikke lenge.
    Gleder meg til å se hva som kommmer ut av bildet ditt tilslutt :)
    God søndag videre!

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen en liten kommenter på innlegget mitt ♥ og så gir du meg muligheten til å finne bloggen din også!