søndag 23. oktober 2011

Pulsvantene er ferdig!


Sånn ble det ferdige resultatet!


Legger inn oppskriften en gang til jeg- selv om den var med i forrige innlegg :)

Her har jeg lagt opp 44 masker på pinne 4.
*Strikket 2 rette og 2 vrange - to omganger.
Så to omganger med bare rett.*
Gjenta fra *
Når jeg hadde strikket 28 omganger felte jeg fire masker over to omganger slik at de smalner oppover hånden. Strikk til du synes de er lange nok :)

Så sydde jeg noen få sting for å lage rom til tommelen.


Kunne nok ha strikket de enda lengre

Men det er jo praktisk at de ikke er altfor lange når du skal ha de inni jakka...

Om noen har lyst å prøve å strikke slike, hadde jeg blitt veldig glad om dere linket til meg og at jeg fikk se hvordan DINE ble :)

klem fra Sissel






10 kommentarer:

  1. De ble kjempefine, og takk for oppskrift igjen; jeg har planer om å strikke meg noen selv, for jeg bruker slike ofte.
    Nyt kvelden, klem;)

    SvarSlett
  2. Åååååååå så fine !
    Har du brukt samme garn som sist, skal tro ?
    Takk for oppskriften. De må jeg lage snarest !

    SvarSlett
  3. Så lekre disse ble. Fine farger. Takk for oppskriften.
    Klem

    SvarSlett
  4. Gikk litt fort i svingene.. Fann ut du har bruk Alpha garn.
    Må kikke i garnlageret mitt. Kanskje jeg er heldig. ;)

    Så koselig du har det forresten. Måtte vise det til mannen min. ;)

    SvarSlett
  5. Det var noen skikkelig fine pulsvanter.Likte både mønsteret og blomsten.Begynner man å bruke pulsvanter blir man helt avhengig.....he he ,for det er så varmende for hele kroppen å bruke det.
    Takk for at du deler oppskrift ;o)

    Kjersti

    SvarSlett
  6. Så flotte de ble og tusen takk for oppskriften. Nå skal jeg huske å lagre den.

    SvarSlett
  7. De blir jo så fine. Jeg skulle virkelig ha laget meg slike.
    Ønsker deg en flott uke
    Klem Tone

    SvarSlett
  8. Skikkelig fine pulsvarmere du har laga!! Takk for oppskrift!

    SvarSlett
  9. Nydelige pulsvanter og: for en nydelig rosa kjole til!!! Virkelig lækkert!

    SvarSlett
  10. Så fina! Det finns gratis mönster på min blogg för liknande pulsvärmare - varsågod.
    Ha en skön helg!

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen en liten kommenter på innlegget mitt ♥ og så gir du meg muligheten til å finne bloggen din også!