tirsdag 11. oktober 2011

Pynting av fyrstikkesker og serviettlykter


Her har jeg limt sammen fire små fyrstikkesker. Stakk en liten hyssingstump i hver eske slik at det går an å få opp skuffene.


Dette var mye artigere enn å pynte de små!





Men jeg kan jo ikke bare lage sånne store :)


Disse lyktene har jeg tenkt å ta med på messen.

Jeg har investert i en liten laminerinsmaskin og dette var kjempegøy!!!

Inni/mellom disse laminerte serviettene har jeg et høyt glass med telys.


Ha en fin kveld!

I morgen reiser jeg på høstferie- igjen :) Det var jammen godt at jeg ikke tok ut full ferie i sommer :)

Til slutt vil jeg takke dere alle for koselige kommentarer dere legger igjen♥ Jeg setter stor pris på alle sammen. Og om jeg kan være til inspirasjon er det veldig hyggelig! Koselig å kunne gi noe tilbake etter all inspirasjon jeg henter blant dere♥

Hilsen Sissel




12 kommentarer:

  1. SÅ fint! Lurt å lime sammen fyrstikkeskene slik. Også disse lyslyktene var jo bare lekre. Har du glass inni med lys i?
    God ferie. :) klem klem

    SvarSlett
  2. Veldig masse fint! Takk for tips! Geniale julegaver ; ) Kos deg på ferie! : ) Klem Hilde

    SvarSlett
  3. Kos deg masse med ferie, det tar jeg også nå. Deilig!!!
    Så mye fint du har laget.
    Klem Tone

    SvarSlett
  4. Her har kreativiteten fått fritt spillerom. Det blir mye fint til salgs på messen forstår jeg. Artig med lyslykter laget ved hjelp av lamineringsmaskin. Har en selv, så dette var noe å tenke på.

    SvarSlett
  5. Heihei
    Så de flotte lyktene på epla..utrolig smart:)

    Håper du får solgt masse..
    klem fra Lill

    SvarSlett
  6. Sååå fine ting :)
    Masse fint og koselig blogg!

    Klem Anette

    SvarSlett
  7. Ble veldig imponert over lyktene! Sånne vil jeg også lage! (I min barndom sa vi: er det lov å herme....lover å lenke tilbake til deg om jeg låner ideen). Bruker du forresten bare det ytterste laget av servietten?
    God høstferie!

    SvarSlett
  8. Disse lyktene dine er virkelig fine. Så fin lyseffekt. Styrer på til messe jeg også. Har nesten ikke tid til blogging. Håper det blir roligere ut på nyåret.
    Fint hals/skjerf under også.
    I går brukte jeg lua du strikket til meg i fjor. Den er sååå fin.
    Kos deg i helgen
    Klem fra meg
    Randi

    SvarSlett
  9. De lyslyktene har jeg ikke sett før. Veldig dekorativt! God ferie!

    SvarSlett
  10. Så mykje fint du har! Det kjem til å gå så det susar på messa:) Såg utrleg deilig ut den halsen!
    Må sjåast snart!
    klem frå Siv

    SvarSlett
  11. www.knappenalen.com26. oktober 2011 kl. 21:26

    Masse masse fint! Er helt enig om at lyktene kommer til å bli populære på messen. Gleder meg til jenteturen.

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen en liten kommenter på innlegget mitt ♥ og så gir du meg muligheten til å finne bloggen din også!