onsdag 19. oktober 2011

Søte kremmerhus

Nå har jeg kost meg med å pynte kremmerhus til messen. Kjøpte ferdige kremmerhus i brun papp, malte de hvite utenpå og inni. Så har jeg pyntet med servietter og utklipp fra en gammel bok med fin skrift jeg har kjøpt hos brukthandleren.
Syns det er tøft med litt grovt tau i noen og silkesløyfer i noen♥
Og så har jeg kommet litt i gang med hjertesyingen. Mer skal syes i kveld- klipte mange hjerter i går.

Ha en fin høstdag alle dere som titter innom!

Hilsen Sissel



9 kommentarer:

  1. Så herlige kremmerhus. Bra du minnet meg på dem. Jeg laget jo endel i fjor til messen så noen må jeg lage i år også. Herlig med messe.
    Var på stoff og stil i går og kjøpte endel stoffer til hjerter også. De gikk det mange av i fjor.
    Gleder meg til mere messeproduksjon fra deg.
    Klemmers
    Randi

    SvarSlett
  2. Hei på deg Sissel.

    For en fin blogg du har her. Nå har jeg kosa meg og lest og sett på alt det fine du har laga til. Mange nyydelige ting her :-)
    Ha en fin kvled, og klem fra meg
    Ann-Christin.

    SvarSlett
  3. Vakre kremmerhus! Blir så fint med ark fra gamle bøker. Du har en veldig fin stil Sissel. :)

    SvarSlett
  4. Du å du så mye fint du lager.
    Kos deg med syingen
    Klem tone

    SvarSlett
  5. Kremmerhusene ble supersøte!! : )) Hjertene dine er også så fine, nydelig stoff! Ha en finfin kveld! Klem Hilde

    SvarSlett
  6. Kjempesøte kremmerhus :)
    Og så herlig stoff du har brukt i hjertene! Hjerter er og blir en utrolig fin gave til seg selv og andre :)

    Klem

    SvarSlett
  7. Så masse flott du lager!! Likte både kremmerhusene og hjertene!!

    SvarSlett
  8. Så mye fint du har laget, lekre de kremmerhusene :)
    Ha en forsatt fin helg :)

    SvarSlett
  9. Så kjempesøte kremmerhusa ble. Aldeles nydelige.

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen en liten kommenter på innlegget mitt ♥ og så gir du meg muligheten til å finne bloggen din også!