mandag 21. november 2011

Halser... igjen.....


Håper jeg ikke kjeder dere.... men jeg har altså strikket noen flere halser.....


Denne fant jeg oppskrift på her.

Passer en ung dame vil jeg tro. Litt for liten for meg, men jeg hadde bare to nøster Drops Merion Extra Fine og måtte stoppe når jeg ikke hadde mer garn :)


Og her er nok en liten hals. Strikket i et garn som er 60% bomull og 40% akryl. Utrolig deilig og mykt og absolutt kløfritt! Har noen flere småprosjekter som nesten er ferdige, de får jeg blogge senere. Har hatt en kjempekoselig helg hos Anita med bloggen Månestråle. Vi har heklet lyslykter som hun skal ha med på julemesse til helgen. De glemte jeg å ta bilder av i farta :) Veldig kjekt å være sammen med en sånn kreativ dame en hel helg!

Ha en fin helg-
jeg kommer plutselig tilbake!

klem fra Sissel




6 kommentarer:

  1. så fine halser;) likte spesielt den rosa;) Men så skal det sies at jeg er litt over normalen glad i rosa;)

    SvarSlett
  2. Hei på deg Sissel. Så fine dei var..du er bare så flink..hadde ønsket jeg kunne strikke, men når jeg ikke kan det så får jeg beundre ditt og andress verk :)

    Ha en fin kveld! klem fra meg.

    SvarSlett
  3. Ja du holder koken ser jeg! Og får tingene unna....
    Tenker der kosa dere hos Anita ja.
    Lekre halser!

    Hils gjengen! Klem

    SvarSlett
  4. Kjempe flotte halser.
    Hørtes ut som en trivelig helg.
    Klem Tone

    SvarSlett
  5. Så flotte halser du lager.Koselig med kontakt i bloggverden.
    Klem

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen en liten kommenter på innlegget mitt ♥ og så gir du meg muligheten til å finne bloggen din også!