lørdag 12. november 2011

Har snopa


nye kjøkkengardiner i dag! Var så uheldig å rive ned en hel bolle med pannekakerøre her en kveld- røra skvatt både hit og dit- bl.a på kjøkkengardinene......... Og da skjønte jeg at det var på tide å bytte ut mine helt lyse sommergardiner med noe mer høstlig. Ikke så galt at det ikke er godt for noe!


Lilla stæsj er ikke det jeg har mest av, så jeg kasta meg rundt og hekla en lyslykt. Som dere ser var det AKKURAT nok tråd til dette glasset! Snakk om flaks :)


Syns lilla er veldig fint sammen med sølv og grått....


Og så kunne jeg bare ikke gå fra disse mikroklutene som matchet duken og gardinene :)
Skal det være så skal det være!


Kos dere- det er lørdagskveld og helgefreden kommer snikende....

Sissel

10 kommentarer:

  1. Wow, flott!
    Jeg må vel på gardinjakt selv snart. Jeg liker lilla, så dette så stilig ut!
    Nyt kvelden, klem fra meg;)

    SvarSlett
  2. Så koselig det ble. Lilla er en super farge. Flott lykt du har laget.
    Klem Tone

    SvarSlett
  3. Tøft ;-)

    God helg til deg og dine også.

    SvarSlett
  4. Av og til er det ikke så galt at det ikke er godt for noe. Staslig ble det ihverfall på kjøkkenet. ønsker deg en fin lørdagskveld.

    SvarSlett
  5. Det ble fint med lilla på kjøkkenet ditt. Skal også på jakt etter nye gardiner til kjøkkenet. Får se hva det blir her. :) SÅ fine halser du strikker. Misunner dere som er en reser på strikkepinner :) God lørdagskveld. Klem Merethe

    SvarSlett
  6. Nydeleg header du har laga deg!
    Alltid kjekt med litt nye tekstilar i heimen:)

    SvarSlett
  7. Så koselig kjøkkenet ditt er! Likte lyslykten også. Takk for besøk og hyggelig hilsen! Ha en fin søndag. Klem....

    SvarSlett
  8. Slitan med nye flotte gardiner!!
    Lilla er jo lekkert da....

    Ps.Er så begeistra for de halsene du lager...

    Klem Kjersti

    SvarSlett
  9. Det ble koselig hos deg. Ha en god søndag!

    SvarSlett
  10. Hei på deg kjære Sissel :) kjempe flotte gardiner du har kjøpt deg, og lyktene var bare så fine..koselig med masse lys nå på mørke kvelder..snart er det advent også :) God klem Ann-Christin.

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen en liten kommenter på innlegget mitt ♥ og så gir du meg muligheten til å finne bloggen din også!