torsdag 24. november 2011

Redesignet vinveske


Det er ikke alltid jeg er så fornøyd med det jeg har laget når det har gått en stund...

Dere husker kanskje denne?


Da er det greit å kunne re-designe litt :)


Ble mye mer fornøyd nå - med strikket og tovet hjerte og knapp laget i cernit♥
Legger den til salgs i Epla-butikken min.

Tusen takk for alle koselige meldinger til mitt forrige innlegg. Pulsvantene ble solgt i dag når jeg var så heldig å få være med på Julemarked i åpen barnehage i kirken her :)

Klem fra Sissel




10 kommentarer:

  1. Syns den va fin på begge måter :) Og lekre pulsvanter du har heklet også :) Ha en fin kveld :)

    SvarSlett
  2. Den var flott før og den ble flott nå.
    God helg
    Klem Tone

    SvarSlett
  3. Så fin gave da. Morsom med de detaljene.
    Pulsvantene er nydelige.
    Kos helg til deg.
    Vi venter på Berit. Håper besøket bli kortvarig. Byen står nesten under vann. Ugh glad jeg bor litt lengre opp.
    Klem

    SvarSlett
  4. Den ble jo virkelig fin og den andre var jo også fin :) Jeg har lært meg at det blir finere når jeg setter blomstene samla... istedenfor langt fra hverandre !
    Men, vennen :) Det er jo hver sin smak da :))
    Ikke rart at du fikk solgt de fine pulsvantene :)
    Ha en fin helg, klem.

    SvarSlett
  5. Synes egentlig begge uttrykkene var fine. Med heklehjerter ble den søt, med den nye pynten ble den røffere. Her kommer det vel igjen an på øyet som ser :)

    SvarSlett
  6. Flott vinveske !!
    Likte no den i begge utgavene jeg da...God helg !
    Klem Kjersti ;o)

    SvarSlett
  7. Ble enda litt tøffere, synes jeg. For eksempel som gave til en mann, som kanskje ikke digger hekleblomster;) Men begge er fine!!

    SvarSlett
  8. Hei på deg Sissel :) jaggude får du det til..du lager så utrolig masse fint, så jeg beundrer dine flotte håndarbeid til en stadighet..håper det står bra til med dere i Bergen :) kos dere masse i adventstiden nå..og en stor klem du får fra meg :)

    SvarSlett
  9. Hei Sissel.
    Tusen takk for alltid hyggelige komentarer.Har ikke vært så flink til å bruke tid på blogg i det siste, men setter veldig pris på tilbakemeldingene jeg får, de gangene jeg er her. Du skal i alle fall vite at du er til stor inspirasjon og at jeg stadig er innom å titter her hos deg, på telefonen min;). Har hatt det veldig artig med disse vinveskene, så takk for tipset der. God romjulstid tilbake til deg og dine. Farmor

    SvarSlett
  10. :) Her må jeg visst legge til en rettelse, jeg mente selvfølgelig God Adventstid! Romjulen er vel litt lenger frem;)Farmor

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen en liten kommenter på innlegget mitt ♥ og så gir du meg muligheten til å finne bloggen din også!