onsdag 2. november 2011

Vinvesker og julekort


Har strikket noen vinvesker som jeg skal ha med på messen.


Strikket et lite stykke som jeg tovet sammen med veskene og klipte ut disse hjertene til pynt.


Her har jeg nålefiltet et hjerte på denne vesken. Har en forkjærlighet for hjerter ♥♥♥




Først laget jeg dette hjertet på en plate, så festet jeg det med den nålefiltnåla til slutt.


Har tenkt å ta med noen julekort og selge også. Utfordringen blir å sette pris på noe sånt....
Forslag??






Ha en fin dag! Her skinner solen og alt er bare velstand♥

klem fra Sissel

9 kommentarer:

  1. KJEMPE fine vinvesker;) Disse får du nok solgt fort!
    De hjertene, klipper du de ut etter du har tovet dem eller?

    SvarSlett
  2. Tusen takk Silje. Ja- de røde hjertene er klippet ut av en strikket og tovet firkant.

    SvarSlett
  3. Å de vinveskene var flotte.Fint med hjertepynten på de. Hvor skal du på messe ?
    Pris på kort er vanskelig....men under 50 lappen må du ikke selge de for.Jeg tar somregel mellom 50 og 70 alt etter hvor mye arbeid og pynt det er på de.
    Neste gang det er scrappetreff skal eg prøve å huske å sende deg en mail.Vi har lokale treff her på Sotra også,sånn ca en gang i mnd.Hvis du har lyst å være med ,er du velkommen.Det er veldig inspirerende og lærerikt å delta på sånne treff.Treffe "likesinnede" ;o)

    Klem Kjersti

    SvarSlett
  4. Så fine vinvesker og kort du har laga!! Ja det går i forberedelser til julemesse her og:)

    SvarSlett
  5. Så flink du er til å produsere til messen. Jeg måtte sikkert ha et år for å orke å lage såpass varer at det var noen vits :)) vakre kort og flotte vinvesker. Hjerter er fint Sissel :) klem Merethe

    SvarSlett
  6. Nydelige vinvesker.
    Vanskelig å sette pris på ting man har laget synes jeg.
    Lykke til på messen
    Klem Tone

    SvarSlett
  7. Kjempefine vinvesker, de blir det nnok ikke vanskelig å få solgt.
    Når det gjelder pris på kort ser jeg at flere av Epla selgerne sliter med det samme. Virker som om kundene ikke har forståelse for at dere bruker dyre materialer og ikke mist mye tid på å lage tingene.

    SvarSlett
  8. flotte kort Sissel !!! hvor har du kjøpt de snøkrystallene dine, de vare rålekre alle sammen !!!!
    Jeg tenker en pris på kr. 35 - 40 for kortene dine - ser at en over her tar 50-70 kr. men de tror jeg det var mye mere stash på !!!
    Men du allverden, det er veldig vanskelig å sette en akseptabel pris - man vil jo ikke selge det man lager til en gi bort pris heller... du får vurdere hvor mye kortene koster å lage, å så ta en pris ut i fra det :) litt skal man apsolutt ha igjenn for alt strevet :)

    Klem

    SvarSlett
  9. Nydelige vinvesker! :-) God helg!

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen en liten kommenter på innlegget mitt ♥ og så gir du meg muligheten til å finne bloggen din også!