fredag 23. desember 2011

Begynner å nærme seg...


jul her også... Har funnet fram en del julepynt som ungene har laget♥


Skjønne engler som ungene har laget  i barnehagen og gitt oss i gave♥ Disse må stå framme når det er jul♥


Og denne vakre kransen kom 11åringen hjem med fra skolen. Utrolig koselig å få slike ting!

Ha en fin lillejulaften- jeg får hive meg i vaskingen igjen.... Lar meg veldig lett avlede - artigere å blogge enn å vaske, men jeg må bare gjøre meg ferdig.....

klem fra Sissel


Nesten  ferdig pyntet juletre :)



3 kommentarer:

  1. Det er så koselig å finne frem den sjarmerende pynten ungene har laget.Mange minner både for de og oss.
    Flott juletre dere har ;o)
    God jul !

    Klem Kjersti

    SvarSlett
  2. Herlig julepynt som må få hedersplasser!!
    Ønsker deg og dine ei god og trivelig jul!!
    Juleklem fra meg;)

    SvarSlett
  3. Hei. Masse fint på bloggen din :-) Kommer tilbake og tar en titt igjen senere! God jul :-)

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen en liten kommenter på innlegget mitt ♥ og så gir du meg muligheten til å finne bloggen din også!