fredag 30. desember 2011

De nære ting


Så skal vi snart gå inn i et nytt år.... 2012. Hvem vet hva det vil bringe av gleder og sorger? Blir litt melankolsk på denne tiden jeg.... Dette året vil jeg ta til meg denne teksten. De nære ting- en vakker tekst om å stoppe litt opp og være fornøyd med det man har. Ikke hele tiden hige etter noe annet, noe bedre, noe større..... (selv om jeg drømmer om nye stuemøbler i det nye året.... :) )

Det har vært et flott blogge-år! Har funnet mange fine blogger som har gitt meg masse inspirasjon♥ Satser på at vi kan være med å inspirere hverandre neste år også♥

Bare en liten hilsen fra meg i dag.

Klem fra Sissel

11 kommentarer:

  1. Fine ord som man bør ta med seg...ofte de små ting som teller mest her i livet:)

    Godt Nytt År til deg og dine:)
    Ann-Charlotte

    SvarSlett
  2. Nydelig tekst.
    Takker for titten i bloggen din i året som har gått, og ser frem til å komme på "besøk" i 2012 også.
    Med ønsker om et riktig godt nyttår.
    Klem fra Yvonne

    SvarSlett
  3. En flott sang dette, og ord man skal ta til seg!
    Takk for året som snart ebber ut og all inspirasjon, og et godt nytt år ønskes deg og dine!!..da blogges vi igjen!
    Nyttårsklem fra meg;)

    SvarSlett
  4. Så godt å lese at det er flere som føler seg litt melankolsk i disse dager. Jeg har det akkurat som deg. Må innrømme at jeg ikke er så glad i nyttårsaften og alle rakettene. Nok et år er forbi, og tiden raser avsted raskere for hvert år. Blir litt småfrustrert over at tiden går så fort....

    Ønsker deg et flott nytt år!

    SvarSlett
  5. Kjære Sissel..Denne sangen er så utrolig nydelig, og den minner meg for livet om min kjære pappa..har foresten skrevt om det på bloggen min ;)) Ønsker deg Et Godt Nytt År! Tusen Takk for følget, og gleder meg til neste år :) Stoor klem!

    SvarSlett
  6. Flott innlegg Sissel. Godt nytt år. Blir koselig å følge deg til neste år også. :) klemmer fra Merethe

    SvarSlett
  7. Så flott tekst :)

    Og enig med deg, man skal stoppe opp i livet og nyte det man har ♥

    Ønsker deg og dine ett riktig godt nyttår.

    Stor klem

    SvarSlett
  8. Hei Sissel!
    Ja nå hører jeg nyttårsrakettene såvidt har begynt å smelle rundt omkring her,...jeg er aleine hjemme og bare nyter freden!
    Hadde en koselig nyttårmiddag hos Yvonne i kveld, - kalkun med skikkelig stuffing inni og deilig fløtesaus! Og hjemmelaget karamellpudding! Mamma var med også...
    Vil ønske deg og dine et godt og trygt år fremover nå i 2012!

    Nyttårsklem fra Storesøster

    SvarSlett
  9. Godt nytt år til deg også.
    Herlig tekst.
    Klem Tone

    SvarSlett
  10. Godt nyttår, Sissel, og takk for inspirasjon og hyggelige kommentarer!
    Klem

    SvarSlett
  11. Fint innlegg! Det er jo de nære ting, hverdagens småtterier, det er mest av her i livet. Ønsker deg et riktig godt nytt år!!!

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen en liten kommenter på innlegget mitt ♥ og så gir du meg muligheten til å finne bloggen din også!