søndag 4. desember 2011

Effektuering av bestillinger

Selv om det snart er jul og jeg helt sikkert skulle brukt tiden på hus & hjem har jeg prioritert å gjøre ferdig noen bestillinger :)
Alle er strikket i Easy fra Sandnes. Nydelig garn å strikke av.
Et par halser er også ferdig til levering. Den nederste er lys, lys blå- ser nesten grå ut her...
Denne servietten fikk jeg av min søster når vi møttes i hui & hast på Gardermoen for et par uker siden :)
Måtte bare vise hvor fin den ble som serviettlykt!

Ha en fin uke-
kanskje jeg får gjort unna litt husarbeid kommende uke?....

klem fra Sissel



6 kommentarer:

  1. Her var det jammen mye fint. Skal si du er produktiv.
    Kos deg i før julstiden.
    Klem Tone

    SvarSlett
  2. Du er så produktiv!!
    Skikkelig flotte halser og huer i fine farger du har laget.
    Lykten var nydelig.
    Flott og stemningsfull "heading" på bloggen din forresten.

    Klem Kjersti

    SvarSlett
  3. Så fine luer. Skjønner ikke hvordan du kan strikke så fort;)?! Lykten din ble så stemningsfull og fin. Du er en reser, Sissel. Glad du deler med oss. Klem fra Farmor

    SvarSlett
  4. Kjempe fine luer;) De er så fine! Skal strikke meg et par slike i vinter tror jeg. Nå hekler jeg luer for fullt. Takk for tips til garn. Har lurt på hvilke garn jeg skulle bruke. Easy er kjempe deilig;)

    SvarSlett
  5. Så flotte luer, og de halsene er fine:)

    SvarSlett
  6. Ja her strikkes det virkelig i bøtter og spann. Lyslyktene du lager er så fine. Så faktisk to slike på en bruktbutikk her i byen. Med annet motiv vel og merke. Ha det fint. Klemmer Merethe

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen en liten kommenter på innlegget mitt ♥ og så gir du meg muligheten til å finne bloggen din også!