onsdag 28. desember 2011

Julegaver♥ og romjulshekling


Selv om jeg er voksen synes jeg det er koselig å få julegaver♥
Her er noen av gavene jeg fikk,


:) og dette fikk jeg like før jul! Jeg er superfornøyd! Kjempegøy å prøve seg fram med skikkelig speilreflekskamera♥


Amarylisen(?) blomstrer så fint nå....


Til slutt litt "romjulshekling"


Har lovet å lage en hals til moren til en venninne. Har forsåvidt strikket en, men ble ikke fornøyd så da var det bare å finne fram heklekroken og starte omatt. Takk til Drops for et rikt utvalg av mønster :)
Denne er jeg mye mer fornøyd med :)

Ha en fortsatt fin romjul dere som titter innom bloggen min!

klem fra Sissel




8 kommentarer:

  1. Så mange flotte gaver du har fått. Herlig med speilrefleks.
    Kos deg vidre med romjulshekling
    Klem Tone

    SvarSlett
  2. Hei Sissel :) så flott et kamera du har fått deg. Det er virkelig gøy med speilreflekskamera. Digger å prøve ut mitt. (det har jeg hatt en stund) HAr gjort veldig lite håndarbeide i julen. Bare vært en liten tur ut i rødstua :) men vinteren er lang så da blir det mye pusling der. Drops har mange fine mønster og jeg har prøvd litt av babymønstrene der. Ha det fint fortsatt og hunden er som vanlig...full av liv og lek :) klem Merethe

    SvarSlett
  3. Fine gaver! Håper du har en fin romjul! Klem fra meg.

    SvarSlett
  4. Kjekt med nytt kamera! Eg kjøpte også dette no i høst, og macrolinse er nettopp komt i hus. Skal sjå om pengane eg fekk til bursdag/jul rekk til stativ...

    SvarSlett
  5. Koselige gaver og kjempeflott kamera som du får mye glede av! Åhh den som kunne hekle!! Så fin hals!
    Ha en fin romjul!!
    klem:-)

    SvarSlett
  6. Alltid koselig med gaver. Og så herlig å få kamera. Samme som jeg har;)
    Har lyst å ta fram litt handarbeid igjen jeg også. Har vært rimelig lei av alt kreativt i jula, men nå kjenner jeg at det klør i fingrene igjen.
    kos deg videre
    Klem
    Randi

    SvarSlett
  7. Her er det dårlig med gaver, men det er virkelig artig;)..og enda dårligere med håndarbeid..falt helt av:)
    Grattis med kamera, blir mer moro å ta bilder med et slikt;)
    Nyt siste rest av året, klem fra meg;)

    SvarSlett
  8. Hei igjen! Tusen takk for det søte julekortet!!
    Bølingen kommer nok ikke før ei uke utpå nyåret, så det blir nok en stille og rolig nyttårskveld også! Vi skal være hos Yvonne!
    Ha et flott nytt år, og hils dine!

    Ser flott ut ny-kameraet ditt! Gratulerer!

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen en liten kommenter på innlegget mitt ♥ og så gir du meg muligheten til å finne bloggen din også!