lørdag 24. desember 2011

Julestrømper


I går kveld når jeg skulle finne fram julestrømpene for å legge godteri i var de sporløst forsvunnet. Sist vi hadde de var i fjor på Lanzarote- kanskje de ligger igjen der?? 

  

Da var det bare å sette seg ved symaskina og lage noen nye, for julestrømper må de jo få til de våkner på Julaften♥♥♥


Til slutt vil jeg ønske alle mine bloggvenner en riktig god jul og et fredfullt nytt år♥ 
Tusen takk for alle koselige besøk og tusen takk for alle fine kommentarer jeg har fått gjennom året!

Juleklem fra Sissel

8 kommentarer:

  1. Hei, Sissel!
    Jeg vil ønske deg og dine ei fredfull og inspirerende julehelg!
    Her er det blitt mildvær, så det er fare for at de par centimetrene med sne tiner bort...

    SvarSlett
  2. Nydelige strømper du har sydd.
    Kleart man må ha julestrømper på julaften morgen.
    Ønsker deg og dine en riktig god jul
    Klem Tone

    SvarSlett
  3. Så fine strømper! :)

    Ha ei riktig koselig jul, stor klem ♥

    SvarSlett
  4. Fine strømper. Ønsker deg en fin jul.
    Klem

    SvarSlett
  5. Veldig søte julestrømper du har laget. Fine til å pynte opp med nå i julen. Ønsker deg en koselig hyggelig jul!

    SvarSlett
  6. Det er mamman sin det som slenger seg rundt og lager julestrømper sånn på tampen. Så fine. EN god romjul ønskes deg. Klem Merethe

    SvarSlett
  7. Så flotte julestrømper! Ønsker deg en fortsatt god romjul:)

    SvarSlett
  8. Du altså. Så fine de ble. Klart de må få julestrømpene når de våkner :)
    Symaskina mi skal få samle støv lenge ennå, men jeg gleder meg til å finne på nye ting på nyåret.
    Nå nytt selskap. Begynner å bli gammel kjenner jeg. Hardt å være opp så sent flere dager på rad :)
    men koselig er det.
    Kos deg videre Sissel
    klem fra meg.

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen en liten kommenter på innlegget mitt ♥ og så gir du meg muligheten til å finne bloggen din også!