onsdag 11. januar 2012

Det går mot vår...


Og et sikkert, tidlig vårtegn er at butikkene bugner av Primula♥ Vakre blomster som fint kan plantes ut etter avblomstring.


Koselig med slike vakre farger nå i denne mørke og triste årstiden....


Veldig stille på håndarbeidsfronten for tiden. Lufta har gått litt ut av meg- ble nok litt for mye før jul og julemessene, samt en del bestillinger som skulle effektueres før jul.
Men en liten lykt har jeg da fått heklet♥

Ellers er min store plan å bli flinkere til å sette bilder i album dette året. Ligger litt etter kan man trygt si.... Siste album i hylla er fra 2007 så jeg har en KJEMPEJOBB med å velge ut hvilke bilder som skal fremkalles. Har startet i feil ende nå- har bestillt nesten 100 bilder fra første halvår i 2011 og har album og limstift liggende klar..... Venter bare på arbeidslysten :))

Ha en fin kveld!

Forresten- tusen takk for alle koselige kommentarer dere legger igjen hos meg- det gjør meg veldig glad å finne hilsener fra dere♥

klem fra Sissel


10 kommentarer:

  1. Koselig lykt du har laget. Kan da ikke ha arbeidslysten på topp hele tiden, du kommer vel sterkere tilbake senere.
    Lykke til med albumlaging.
    Klem Tone

    SvarSlett
  2. skjønne godt at litt av piffen har gått ut av deg, sånn som du har holdt på det siste året :) men du verden så mye flott du har produsert og gledet så mange andre med !!! Nå får du ta en pause fra hekle og strikkinga og lime inn bilder istedet som du sier (skjønt det krever haugevis av overskudd og arbeidslyst til det også)
    Vi får snakkes mere på tlf :)

    Stor klem til deg Sissel fra

    Anita

    SvarSlett
  3. Koselig med slike lykter, og du har strikket et nydelig sett under her!
    Kjenner selv at noe av piffen er ute, så sitter bare og strikker på rester;)..tror du trenger 4 - 5 nøster til et slikt sitteunderlag.
    Ha en fin kveld!!..og du, det har blitt så lyst og fint her inne;O Klemmings;)

    SvarSlett
  4. Nydelig lykt. Sto og lurte på å kjøpe primula, jeg også. De blir nok med hjem neste gang jeg er i butikken.
    Lykke til med bilder og inspirasjon! Takk for hilsen!

    SvarSlett
  5. Ååååå så koselig du har laget det med vårblomster og fin heklet lykt !
    Vi må jo gjøre det beste ut av denne mørke årstiden.
    Ha en fin kveld.

    SvarSlett
  6. Ååååå så koselig du har laget det med vårblomster og fin heklet lykt !
    Vi må jo gjøre det beste ut av denne mørke årstiden.
    Ha en fin kveld.

    SvarSlett
  7. Åh du er ikke alene. Det har du sikkert sett på bloggen min. Ingen energi etter julemessejobbing og feiring her heller. Eller det vil si at denne uka har jeg våknet litt. Var godt å komme igang med maling igjen. Så blir det litt møbeltapetsering også.
    Det kommer seg til deg også. Bare vent på mer dagslys så løsner det.
    Men nå må malekroppen hvile.
    klem fra meg.

    SvarSlett
  8. Det går litt opp og ned med kreativiteten, ja. Noen ganger er det andre ting som må prioriteres også. Ønsker deg et godt nyttår! Klem fra Siri:-)

    SvarSlett
  9. Ja nå er det primulatid ;o)
    Fint med noe som lyser opp.
    Man har sånne "lavt-batteri-perioder" og det må være helt greit.Viktig å ikke presse seg å gjøre altfor mange ting man ikke har lyst til.Legg ting tilside og så vil kreativiteten komme tilbake den.Da blir det så kjekkt å puttle på igjen ;o)
    Klem til deg fra Kjersti

    SvarSlett
  10. Vår du liksom, jammen sa jeg smør!!! Vi har jo akkurat begynt på vinteren!!!

    Men det er lov å glede seg over våren innendørs...;) God søndag!

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen en liten kommenter på innlegget mitt ♥ og så gir du meg muligheten til å finne bloggen din også!