søndag 22. januar 2012

En nydelig vinterdag


Gikk meg en tur i skogen i formiddag. Sola skinte og det var -3 grader. Utrolig deilig- ikke en regndråpe i sikte. Tenkte å prøve ut det nye fotoapparatet mitt.


Utrolig fascinerende å fotografere vann!


Er vi ikke heldige som har tilgang på en flott Lavo? Det var forresten denne vi lagde bål i tidligere i vinter :)



Og her er noe jeg har heklet av garnet jeg viste litt tidligere. Tenker det kanskje skal bli en pute.

I morgen skal jenta mi legges inn på Haukeland sykehus og operere en kul på halsen.... Gruer meg forferdelig- og det gjør hun også. Men denne kulen må bare vekk- hun hadde den for åtte år siden også og de finner ikke ut hva det er. Men nå skal den vekk og jeg ser fram til at det hele er over. Stakkars lille jenta mi....




9 kommentarer:

  1. Vakre bilder, og gratulerer med nytt kamera. Ønsker dere lykke til i morgen. Det går helst bra, heldigvis. Farmor

    SvarSlett
  2. Lykke til i dag!!!
    Så nydelige bilder du tar, likte spesielt godt nr. 2. Nydelig.
    Gleder meg til å se ferdig pute.
    Klem Tone

    SvarSlett
  3. Masse lykke til i dag, sender varme tanker til dere.

    SvarSlett
  4. Så flotte vinterbilder du viser!

    Lykke til på Haukeland i dag, godt når det er overstått!!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  5. SÅ vakre bilder du har tatt! :) Aldri artig når det er noe med barna. Lykke til!! klemmer Merethe

    SvarSlett
  6. Å så fasende vinterbilder.De var veldig flotte.Du er flink å fotografere.
    Rutene du har heklet var flott i nydelige farger.
    Lykke til med operasjonen til jenten din.Godt når det er over.

    Klem Kjersti

    SvarSlett
  7. Nydelige bilder :)!

    Håper operasjonen til jenta de gikk fint. Er tøft mens det står på, men nå håper jeg det hele er over for dere.

    Klem til deg!

    SvarSlett
  8. Flotte vinterbilder. Lykke til med datteren din.

    SvarSlett
  9. Nydelige bilder...
    Hjertene mine var ikke så avanserte å lage...kan nok prøve ta bilder av prosessen en dag og legge dem ut på bloggen:)

    Ha en fin helg
    Ann-Charlotte

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen en liten kommenter på innlegget mitt ♥ og så gir du meg muligheten til å finne bloggen din også!