søndag 29. januar 2012

En vakker dag og ny spisestue på plass :)


I dag har det vært en hærlig dag! Vi har aket og laget bål. Grillet pølser og marsmellows.


Å fotografere vann og is er en takknemlig oppgave♥ 
Vakkert syns jeg....





Isen ser ut som diamanter.


Og til slutt noen bilder av spisestuen. Mannen i huset har hatt en kjempejobb- alt kom flatpakket.




Vitrineskapet i bakgrunnen skal males i antikkhvit.


Vi er kjempefornøyde! Gleder meg til å innvie denne- stolene er utrolig gode å sitte i. Passer til laaaange middager....






14 kommentarer:

  1. Gratulerer med ny spisestue også da !! dere slår virkelig på stortromma om dagen :) Det er blitt kjempelekkert !!! Sissel, de bildene du tar med det nye foroapparatet ditt er bare HELT MAGISK OG SUPERFLOTTE !!!
    Nå ønsker jeg også meg nytt apparat kjenner jeg - men det må nok bare vente til jeg blir litt rikere :))
    Får bare beundre dine bilder så lenge, og det gjør jeg mer enn gjerne ;))
    Ha en superfin uke Sissel !!
    Go klem fra Anita

    SvarSlett
  2. Gratulerer med flott spisestue!

    Nydelige bilder du har tatt også. Vintermotiver kan virkelig være vakre. :0)

    Håper du får en flott uke!

    SvarSlett
  3. En slik søndag hadde vi her på Nordmøre også. Vi fikk 10 cm snø natt til søndag, så det var akkurat nok til å kunne ta årets første skitur med kvikklunsj i lommen.

    Gratulere med ny spisestue. Den var flott!

    SvarSlett
  4. Kjempe flott spise stue. Grattis!!!
    Flotte bilder du tar.
    Ønsker deg en super ukestart.
    Klem Tone

    SvarSlett
  5. Flott spisestuen dere har kjøpt.
    Likte deldig godt fasongen på stolene.
    Og igjen flotte vinterbilder,du er flink å ta bilder.

    Klem Kjersti

    SvarSlett
  6. Nydelige bilder du har tatt - og så flott spisestue. Gratulerer ...

    SvarSlett
  7. Helt ny stue dere nå da!! Stilig denne spisestuen ser jeg.... Artig å fornye hjemme!

    Klem

    SvarSlett
  8. Åh, så koselig med utetur og bål, det var så flotte bilder du har tatt av is og vann. Kan tenke meg at dere hadde en fin dag...og så tusle inn og sette seg ved ny og fresh spisestue, gratulerer.
    Farmor

    SvarSlett
  9. Så flott spisestue!!
    jeg tør ikke kjøpe ny ennå etter at prinsessa tegnet på det gamle furubordet:O))..så jeg venter til jeg får store "barn";)
    Nydelige bilder!!!
    Ha ei fin uke videre, klemmings;)

    SvarSlett
  10. Nydelige naturbilder du har tatt på turen din:)
    Gratulere med ny spisestue, tenker det blir mye trivsel rundt dette bordet.

    Klem fra Fru Strøm

    SvarSlett
  11. Spisestuen er kjempefin. Må snart komme å teste den.
    Men du må snart komme å prøve de nye kaffi koppene mine :-)

    SvarSlett
  12. Vi er så takknemlige for en flott dag innimellom vi vestlendinger, og vi utnytter den maks. Skulle ønske at det var litt mer stabilt innimellom, må jo oftest ta ting på sparket, for om en planlegger, så blir det som regel ikke det været en trodde.....

    Kjempefin spisestue dere har fått dere. Bror til mannen min og kona har helt lik, og stolene er fantastisk gode å sitte på. Har hatt noen lange middager på de....

    Ønsker deg en strålende flott tirsdag, klem.

    SvarSlett
  13. Dette ble bra Sissel. :) Flott spisestue. Ja det er koselig med bål. Blir en egen stemning da. Så lun, god avslappende :) Fine is/vann bilder. Klem Merethe

    SvarSlett
  14. Gratulerer med nye møbler, var veldig fine. Gleder meg til å se det "live"

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen en liten kommenter på innlegget mitt ♥ og så gir du meg muligheten til å finne bloggen din også!