torsdag 26. januar 2012

Et nytt og bedre liv...

Det er jo januar og måneden da mange av oss vil prøve å gjøre noe med livsførselen vår... Jeg har meldt meg på et kostholdskurs i håp om at jeg skal kunne spise litt sunnere, bevege meg mer og kanskje bli en litt bedre utgave av meg selv....


Dagens middag bestod av stekt kyllingfilet med Tandori krydder. Strimlet gulrot, paprika, løk, brokkoli og squash stekt i smør(!) 


Over hadde jeg et par spiseskjeer av denne Wok-sausen. Det ble knallgodt- og attpåtil sunt!

Kurset har vart i en uke og resultatet så langt: -1,4 kg

Ha en super helg!

klem fra Sissel


10 kommentarer:

  1. Åh. Dette så veldig godt ut. En hver hadde nok trengt litt justering i kosten. Lykke til videre. Klem

    SvarSlett
  2. mmm dette så utrolig godt ut...lykke til videre:)

    ha en fortsatt fin uke
    Ann-Charlotte

    SvarSlett
  3. Så flott! Den retten der tror jeg skal på menyen til uken. Jeg har holdt på i snart 3 uker nå og resultatet er -2,6 kg. Kjempedeilig å ikke føle seg så oppblåst og tung lenger. Og jammen kan sunn mat også være god :) Lykke til videre med prosjektet!

    SvarSlett
  4. Så flink du er !
    Og denne retten så nå bare helt nydelig ut...fikk helt vann i munnen ;o)
    Lykke til videre på kurset !
    Klem Kjersti

    SvarSlett
  5. Så flott, Gratulerer.
    Lykke til videre.
    Klem Tone

    SvarSlett
  6. Ja dette så veldig godt ut. :) Lykke til videre. God helg. Klem Merethe

    SvarSlett
  7. Det så godt ut.Lykke til med kostholdsendring.

    SvarSlett
  8. Maten ser god ut - lykke til med ny livsstil :)

    Hyggelig at du vil bli med på min giveaway! Ønsker deg en fin helg.

    SvarSlett
  9. Flinkis. Jeg har lagt på meg 10kg siden jeg giftet meg for 2 år siden snart. Gosj, men har som du tatt tak og er litt Libra på egenhånd.
    Lykke til. Dette klarer du og bonusen er god helse og masse energi.
    Kos deg resten av helgen. Jeg sitter sløvt i sofaen og er mett.....
    Klem
    Randi

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen en liten kommenter på innlegget mitt ♥ og så gir du meg muligheten til å finne bloggen din også!