onsdag 4. januar 2012

Hals og pulsvanter på bestilling


For leeeenge siden ( i begynnelsen av november) fikk jeg bestilling på hals og pulsvanter.



Det skulle lages i ull, være svart, halsen skulle ikke være trang og pulsvantene skulle være lange- helt til albuen.

Resten var opp til meg.... Først strikket jeg en- men når den var ferdig var jeg ikke fornøyd likevel og det er ikke noe moro å gi fra seg noe en ikke er fornøyd med.... Så da var det bare å begynne på nytt. Heldigvis fant jeg et fint heklemønster på Garnstudio. Denne er heklet i Ekstra Fine Merino fra Drops.


Heklet disse slik at de skal passe til halsen. Har ikke oppskrift- bare heklet etter eget hode.
Så nå håper jeg mottakeren blir fornøyd :)

Ellers er vi på spisestuejakt for tiden- jammen ikke lett, men jeg tror vi lander på denne.....


Får se om vi får barnevakt igjen en kveld og ta en liten runde til før vi bestemmer oss....

Ha en fin kveld!

klem fra Sissel

16 kommentarer:

  1. Så flott sett du har heklet. Kan tenke meg mottaker blir fornøyd :)

    Og lykke til med spisestue-jakt!
    Her er det sofa-jakt :)

    Klem

    SvarSlett
  2. Jeg hadde hvertfall blitt glad for det settet, lekkert :)

    Lykke til med spisestuejakten, gøy med noe nytt!

    SvarSlett
  3. Virkelig lekkert hekle sett.

    Klem Tone

    SvarSlett
  4. Dette settet var skikkelig fint.Likte det veldig godt !

    Lykke til med spisestueprosjektet ;o)

    Klem Kjersti

    SvarSlett
  5. Dei var utroig fine Sisse :) ellers syn sjeg spisestuen var nyydeli :) god klem fra meg og god helg!

    SvarSlett
  6. Unnskyld skrive feil her Sissel :) gikk vist litt fort den hilsen du fikk først av meg ;-)))men håper du forstår hva jeg mente ;)) stoor klem!

    SvarSlett
  7. Tusen takk for koselig hilsen hos meg, blir satt stor pris på! Så gøy å finne hit - masse inspirasjon, hit kommer jeg tilbake :)!

    Nydelig hekla sett, tenker det var en fornøyd mottaker. Og heldige deg med nytt kamera lenger ned her - står øverst på ønskelisten min!

    Ha en herlig helg!

    SvarSlett
  8. Hei, og takk for koselig hilsen hos meg! Nei, jeg er nok ikke fotograf, men elsker å fotografere da.. ;)

    Så flink du er - skjønn hals og pulsvanter du har laget!

    Ønsker deg en finfin helg videre!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  9. Det var et herlig sett, kan ikke skjønne annet enn at mottakeren blir veldig fornøyd med det :)
    Ønsker deg en fortsatt fin søndag!

    SvarSlett
  10. Ååååå for en fin hals og pulsvarmer !
    Du er sååå flink ! Du lager mye som frister. Bare se i bloggen min. ;)

    SvarSlett
  11. Flinke damen!!
    Kjempe fint! Heldig bestiller;)

    Er spisebordet kommet i hus??
    Håper du legger ut bilder..
    Gleder meg til å se!

    Klem

    SvarSlett
  12. Dette blir hun helt sikkert fornøyd med. Jeg er kjempefornøyd med lua du laget til meg. Du er flink.
    Kjempefin spisestue dere planlegger. Fin farge på treverket og godt med høye rygger.
    Hei så lenge.
    klem
    Randi

    SvarSlett
  13. Men hadde dere kunnet mellomlandet i Oslo, hadde dere i hvertfall spart 10.000..... Jeg gikk inn og sjekka Norwegian... Tok selvfølgelig bare en tilfeldig dato i juli,men....
    Jaja, det blir vel ferie i år også!

    Klem

    Nydelig fin krage du har laga!!

    SvarSlett
  14. Hei på deg :) Lekkert sett du har heklet på bestilling. Kunden din blir nok fornøyd med det!! Fin spisestue dere har sett på. Hvordan tre er det?
    Du lurte på kameraet vi fikk til jul. Det er Casio.12.1 mega pixels. Kan også filme med det. Et hendig lite kamera. Fikk det av farmor og ko. ;) Han selger slike. Nå skal jeg tusle ut for å sy litt. Ønsker deg en flott kveld. Klemmer Merethe

    SvarSlett
  15. Så fin hals og pulsvanter! Og takk for besøket i bloggen min! :-) Ha en fin kveld! :-)

    SvarSlett
  16. Åååå så lekker hals, og nydelige matchende pulsvanter.

    Stilig spisestue da gitt, blir det svart trekk også?

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen en liten kommenter på innlegget mitt ♥ og så gir du meg muligheten til å finne bloggen din også!