lørdag 21. januar 2012

Rødt


Amarylussen fra jul blomstrer enda, men det er nok på siste verset nå....

Tror jeg er typen som må omgi meg med litt farger-
den nye,grå sofaen er ikke akkurat noen fargeklatt så nå har jeg hengt opp de fine røde gardinene jeg kjøpte på Kid til bare kr 29.- pr lengde! Røverkjøp spør du meg :)


Mannen i huset mente jeg var vel sent ute med julegardinene, men jeg argumenterte heftig med at dette var helårsgardiner- håper han trives med de etterhvert :)


Ha en fin helg! Snart står Taco på bordet og vi skal kose oss med Grand Prix i kveld. 
Liker sånne hjemmekvelder jeg :)

klem fra Sissel


10 kommentarer:

  1. Så koselig du har det !
    Jeg sikler selv etter røde gardiner, og har hatt meg en runde i butikker i dag.

    Kjøpte forresten mer garn til pulsvarnerne dine ! Tusen takk for oppskriften ! En kollega sa de de virket litt eksklusive med Alpa garnet. :) Ho ho...;)

    SvarSlett
  2. Det ble fint med fargeklattene mot den grå sofaen. Rødt kan fint brukes utenom jula også:)

    SvarSlett
  3. Klart du kan ha røde gardiner!
    Ha en koselig hjemmekveld!

    SvarSlett
  4. Rødt er varmt og koselig. Høres ut som en kjekk kveld det der.
    KLem

    SvarSlett
  5. Heihei
    Takk for koselig kommentar på bloggen min og fint at jeg inspirerte deg:)
    I bergen skinner sola idag så da blir det tur med barna:)

    Ha en flott søndag

    klem fra Lill

    SvarSlett
  6. Rødt er da virkelig en helårsfarge.
    Kjempe fint.
    Klem Tone

    SvarSlett
  7. Gratulerer med ny salong !!!! den blei helt super :))) Æ syns som de andre som har kommentert her, at de røde gardinene er helt perfekt !! Trenger slett ikke være jul for å ha rødt i huset !
    Hvordan gikk det med mottakeren av dine heklede muffins da, falt de i smak hos henne??
    Klem Anita

    SvarSlett
  8. Ja, rødt og grått er lekkert sammen! Du har det koselig i heimen!
    Ja, lørdagsfrikvelder er deilige.
    Ha en fin søndagskveld også!

    SvarSlett
  9. Morsom kommentar fra mannen hi hi.
    Jeg har bestilt meg to blå sofaer og gleder meg til de kommer. Ut med brunt inn med blå blå himmel i stua hi hi.
    Hei hopp og god ny uke til deg
    Klem klem

    SvarSlett
  10. Stiiiilige sofaer! Er det puter fra hun finske....jeg husker ikke hva hun heter?

    Rødt betyr kjærlighet kan du si til Jarl...hehe

    Lykke til i morra.... Og jeg drar til Ålesund på ny us....

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen en liten kommenter på innlegget mitt ♥ og så gir du meg muligheten til å finne bloggen din også!