lørdag 25. februar 2012

Vimpelrekker og nymalt kjøkken


Jeg er tante til et par tøtter som har bursdag i disse dager.


Har koset meg og sydd hver sin vimpelrekke til de. Tar sjansen på å legge de ut her for jeg regner ikke med at de er så ofte inne her og titter :)


Håper de liker denne pynten å ha på rommene sine :)


Forrige helg malte vi kjøkkenet. Dette er FØR maling. 


Og dette er ETTER. Nå som grått er så moderne ville jeg prøve litt jeg også :)
Taket og listene ble fornyet med hvitmaling og veggene ble malt i Morgendis.


Utfordringen nå er å finne gardiner. Trodde det skulle bli en enkel oppgave, men jeg syns mye av det jeg har prøvd gjør rommet kaldt.....




Så det ser ut som jeg lander på denne gardinen. Men først må jeg ta en tur til Ikea for å se etter en hylle å ha over kjøkkenbordet. Har lyst å ha litt pynt her siden jeg ikke har noe særlig vinduskarm å sette ting i.

Ha en fin helg folkens og tusen takk for alle koselige kommentarer♥

klem fra Sissel

8 kommentarer:

  1. Tipper vimpelrekkene blir populære. Spreke farger også. Og kjøkkenet blir like sprekt.....

    SvarSlett
  2. Så fint det vert på kjøkkenet ditt!! Flotte vimpelrekker, dei vert nok godt mottatt:))

    SvarSlett
  3. Friske og fine vimpelrekker!
    Fin farge på kjøkkenveggen din, og den mørkegrå gardina synest eg passa veldig godt:)
    God helg til deg!

    SvarSlett
  4. Så fint det ble med nymalt kjøkken! Jeg likte den gråfargen kjempegodt.

    Jeg kjøpte maljene mine på sybutikken her jeg bor. Tror de har slike på Stoff og Stil også.

    SvarSlett
  5. Kjøkkenet ble kjempefint! Det er ikke alltid så lett å finne de riktige gardinene, men heldigvis noe som er lett å skifte ut. Kanskje noe i svart/hvitt/grått hadde gjort susen?

    SvarSlett
  6. Så flott kjøkkenet ditt ble.Og jeg er veldig "for" det gardinvalget ditt altså ;o) En hylle på veggen vil være prikken over i`en.
    Det var noen flotte vimpler du har laget også.

    Klem Kjersti

    SvarSlett
  7. Håper tantejentene blir glade for vimpelrekkene. de er kjempesøte :)
    Har vurdert å lage en sånn tel tantegutten på 2....men vi får se :)
    har jo så mange andre ting som også skal bli ferdige.
    så flott farge du har valgt på kjøkkenet !!!!! Jeg er jo "fæn" av kalde farger, så jeg tror dette blir knall Sissel !! Hva med sånne liftgardiner ?? eller kansje ikke du har så lys på det ?? du kunne jo også hatt en type kafevindu, da får du jo satt litt pynt på hylla midt på vinduet....men det var kansje en dum ide :) det blir fint sånn som du gjør det !!!

    Klem fra Anita

    SvarSlett
  8. Flotte vimpler!Stadig nye ting som kommer fra din kant, småfrøknene blir nok fornøyd med disse. Se her blir det nytt kjøkkenet, artig å fornye litt. Tror det blir koselig med hylle over bordet, kanskje du kan "varme" opp med en hengende grønnplante på hylla. Har fått mail og gleder meg til å treffe deg. Farmor

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen en liten kommenter på innlegget mitt ♥ og så gir du meg muligheten til å finne bloggen din også!