søndag 4. mars 2012

Et sikkert vårtegn


Tenk at en liten, gul hestehov kan spre sånn glede! Når jeg oppdager denne VET jeg at våren er i anmarsj


Jeg har vært hjemme på ved Romsdalskysten på vinterferie noen dager og vi var heldige med været noen dager så vi kunne være ute og lufte oss litt. Deilig å sitte å se utover sjøen....

Labert på hobbyfronten for tiden, men jeg fikk strikket et putetrekk i ferien da. Får prøve å montere det og se hvordan det blir før jeg viser det til dere :)

Ha en fin uke- jeg venter på at kreativiteten skal komme over meg igjen.....

hilsen Sissel

15 kommentarer:

  1. Et kjærkomment vårtegn dette, og den er jo så vakker der den står...men ikke sett her ennå, nei:)
    Ha en fin søndagskveld, klem fra mæ;)

    SvarSlett
  2. Hærlig å se et sikkert vårtegn.

    Klem Kjersti

    SvarSlett
  3. hei,
    og takk for hyggelig hilsen. koselige vårtegn ja.
    små soler rett og slett...
    ha en fin uke.
    klem TOVE

    SvarSlett
  4. Nydeleg, liten blomst!
    Vi har litt leirjord rundt her, og der trivst hesthoven godt.Men eg har visst ikkje gått så mange turar i det siste, så eg har ikkje fått med med den første blomstringa...
    :-)

    SvarSlett
  5. Herlig. Litt tidlig her enda, men vi gleder oss til vårtegnene.

    SvarSlett
  6. Å,våren er velkommen. Leter etter vårtegn hver dag....

    Ønsker deg en god ukestart, klem.

    SvarSlett
  7. Det er et koselig vårtegn. Tror nok ikke det vil dukke opp ennå her på en stund nei.
    Ha en fin ukestart
    Klem Tone

    SvarSlett
  8. Herlig med vår, ha en flott dag, Agnete:)

    SvarSlett
  9. Å ja, det er så deilig når de første vårtegnene dukker opp. Og hestehoven er så nydelig der den liten og gul står å skinner som en liten sol. Vi har en deilig tid i vente. :0)

    SvarSlett
  10. hei på deg :) Vet ikke om du har sett det men jeg har lagt ut knekkebrødoppskriften på bloggen min for en stund tilbake,for deg ;)

    Lavendel kjøper jeg på nettet for jeg har ikke nok lavendel i hagen til at det monner i flere lavendelposer. Skal sjekke ut om jeg finner igjen butikken jeg kjøpte fra...det var økologiske også tror jeg... Kreativiteten kommer nok igjen :) klem til deg.

    SvarSlett
  11. Et vakkert vårtegn du har funnet!! :D

    SvarSlett
  12. Godt med vårtegn på denne tiden midt i mellom.Gleder meg til å se puta di.
    Klem

    SvarSlett
  13. Ja det er hærlig med vår, men jeg syns vinteren ble litt for kort i år! Stemningsfylt bilde hjemmefra, benken er tydelig preget av sjøsprøyt fra siste orkan.

    SvarSlett
  14. Hei.:)

    Hestehov er verdens vakreste blomst.Rett og slett fordi den kommer med verdens beste løfte;VÅR.:)

    Har lagt ut oppskriften på de bestemorsrutene. Bare spør om det er noe uklart.

    God helg!

    Klem fra Meta

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen en liten kommenter på innlegget mitt ♥ og så gir du meg muligheten til å finne bloggen din også!