søndag 11. mars 2012

Fra mørke til lys


Helt siden vi flyttet inn her for over elleve år siden har vi hatt mørke, brune bokhyller, bord etc. 



Har lenge kjent på at jeg trenger det litt lysere rundt meg og forandring trenger jeg stadig vekk :)




Heldigvis så hadde jeg disse hvite bokhyllene stående i kjellerstuen så nå har jeg bare byttet plass på de- smart ikke sant? Er ikke helt enig med meg selv om jeg skal ha glassdører på det høye skapet eller om jeg skal ha hvite dører på den nederste delen. Hva tror du?


Og med nytt salongbord fra Jysk til kr 699,- (et bord for øvrig mannen i huset ikke ble spesielt begeistret for da han mener det er dårlig kvalitet) ble det stor forandring!


Måtte bare leke meg litt....


Og med ny TV benk fra Ikea til kr 1350,- ble forvandlingen nesten komplett.
Nå gjenstår det bare å få malt trappen og vitrineskapet. Og når jeg er ferdig med alt dette er vel hvite møbler helt UT... hvis det ikke er det allerede da :)

Ha en fin søndag alle som stikker innom!

Takker for alle koselige kommentarer dere legger igjen hos meg :)

klem fra Sissel

8 kommentarer:

  1. Så fint det ble! Jeg har det også sånn,må ha det lysere og lysere rundt meg,men samtidig må jeg ha innslag av farger. Og det er så greit når anet rundt er lyst. Blir lite kræsj da.:)

    Ha en herlig søndag.

    Klem fra Meta

    SvarSlett
  2. Åå, kjempefint ble det! :) Det skal ikke så veldig mye til for å gjøre store forandringer. Jeg har flere Jysk-møber og har ikke opplevd at de er noe dårligere enn andre ;)

    Og du, jeg tror ikke hvite møbler blir "ut" noen gang. Da har jeg også et problem i såfall, hihi :)

    Ha en fin søndag
    Klem

    SvarSlett
  3. Det vart mykje lysare og lettare med kvite møblar, ja:)
    Eg bryr meg ikkje så mykje om kva som er in og ut, men litt påvirka blir ein vel enten ein vil eller ei...
    God søndag!

    SvarSlett
  4. Det er så deilig med forandring, og spesielt når det går mot vår. Det ble veldig fint. Om det er inn eller ut gjør ikke så mye, bare man er fornøydd selv;)

    SvarSlett
  5. Så koselig du har fått det. Det er godt å ha det lyst, synes jeg!

    SvarSlett
  6. Det var da en lur måte å fornye på, å bytte om på møblene. Forandring er gøy, og det ble så lyst og fint. Farmor

    SvarSlett
  7. Så lyst og koselig det ble.
    Har sett at det finnes skapdører som er lukket nederst og glass øverst, kanskje det er en ide?
    Ønsker deg en super ukestart.
    Klem Tone

    SvarSlett
  8. Blei fint dette Sissel!
    Lyst og godt å se på!
    ...tror jeg skal ominnrede litt jeg også... Men må vente til det blir litt bedre vær, for jeg må få teppene ut på verandaen!

    Klem

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen en liten kommenter på innlegget mitt ♥ og så gir du meg muligheten til å finne bloggen din også!