mandag 12. mars 2012

Kjøpesyk.....?


Var innom Plantasjen for å lete etter en lekekasse å ha på stua. Og da jeg kom over disse havnet de bare i hendene mine - helt sånn av seg selv.... 

      
Samme med denne ♥-eføyen. Den vil passe på kjøkkenet når jeg en gang får opp hyllen der....

Er det noe jeg har nok av fra før så er det nettopp telysestaker. Men men. Sånn er det å slippe meg løs i en butikk med ting & tang.

I går satte jeg igang med et prosjekt jeg ikke er helt sikker på utfallet på..... En slags "jukseliftrullegardin" :)
Dere skal få se når jeg er litt mer ferdig-
men stoffet er det samme som jeg har sydd denne puta av.


Ønsker dere alle en fin uke! Deilig at vi er kommet så langt ut i mars syns jeg- elsker våren♥♥♥

klem fra Sissel




8 kommentarer:

  1. Merkelig hvordan sånne vakre ting bare elger seg oppi handlekurver og blir med hjem ;)
    Og med de stemningsfulle bildene dine så fikk jeg lyst til å ta en tur på plantasjen også, hehe.

    SvarSlett
  2. kjempe fine og lyser flott en marskveld

    Fin ukestart til deg

    SvarSlett
  3. Kjekkt å fornye litt av og til.
    Stuen din ble kjempefin med lyse møbler.

    Klem Kjersti

    SvarSlett
  4. Det er slike herlige ting som havner i kurva...sånn helt uten videre:O)
    Flott stoff, så de gardinene gleder jeg meg til å se!
    Nyt vårlufta, klem fra mæ;)

    SvarSlett
  5. Takk for tipset! Jeg er alltid kjøpesyk! ; )) De var kjempesøte. Takk for koselig hilsen hos meg. Moro å se alt det flotte du har tryllet frem siden sist. Spennende med gardinprosjektet ditt, stoffet var herlig! Ha ei flott uke! Klem Hilde

    SvarSlett
  6. Skjønner godt at de havnet i handlekurven din, nydelige!!!
    Lekkert stoff, gleder meg til å se ferdig gardin resultat.
    Klem Tone

    SvarSlett
  7. Hi, hi - kjenner så absolutt til det der - shopping betyr ofte å komme hjem med det man slettes ikke skulle ha... ;)

    Ønsker deg en strålende flott dag videre ♥

    Klemmer fra Hildegunn

    SvarSlett
  8. Nydelige lyshus du fikk deg der.
    Klem

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen en liten kommenter på innlegget mitt ♥ og så gir du meg muligheten til å finne bloggen din også!