lørdag 17. mars 2012

Omsider ferdig

med "jukseliftgardinen"


Med fare for at dere skal bli "skitleie" av kjøkkenet mitt, legger jeg ut enda flere bilder.... 
Stoffet jeg kjøpte på Ikea ble for smalt til gardinen, så jeg måtte skjøte i begge ender. Men NÅ anser jeg meg som ferdig. Har stiftet fast en list nederst slik at gardinen blir lettere å rulle og at den henger penere.


Var innom Jysk en dag og fant denne kule klokken til kr 79! Løp & kjøp folkens :)


Husker dere de vakre rosene jeg viste dere i høst? Nå har de kommet i glass og ramme og funnet sin plass her på kjøkkenveggen.



Ha en super helg- nå lover jeg å ikke ha flere kjøkkeninnlegg på en stund :))

Jeg har ikke lagt hobbyprosjektene mine helt vekk heller- akkurat nå strikker jeg kjøkkenkluter til en basar for fotballklubben i april. Tenkte å legge de i en cellofanpose sammen med en oppvaskbørste. Ok premie det vel?


klem fra Sissel

7 kommentarer:

  1. Tror du må ta deg en tur hit,for jeg vil også ha sånne gardiner. Lekre!:)

    Kjøpte meg noe a`la den klokka (bare mye større) til å ha på kjøkkenet. Minsten mente samboeren min burde lage et kirketårn til meg,for der ville den passet kjempebra..

    Ønsker deg en herlig helg!

    Klem fra Meta

    SvarSlett
  2. Synes "liftgardinen" ble lekker jeg. Passer godt sammen med sidegardinene dine.

    SvarSlett
  3. De gardinene ble kjempe fine.
    Det må jo være en super premie.
    Klem Tone

    SvarSlett
  4. Kempestilig Sissel!!
    Du har virkelig god smak! Og så lurt med den lista nederst! Nei nå fikk jeg lyst til å ta lillegangen.... Grått, svart og kvitt er utrolig fint sammen.

    Ha ei fin uke! Klem

    SvarSlett
  5. Fine kjøkkenbilder! Liftgardinen ble riktig lekker!: )) Ha ei flott uke! Klem Hilde

    SvarSlett
  6. Det vart utruleg fint!

    SvarSlett
  7. Så lyst og koselig med mange fine detaljer. Gardinen ble råfin. Har slike jukselifter jeg også. Juks og juks de er hva de er og så tøffe.

    Hei så lenge
    Klem

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen en liten kommenter på innlegget mitt ♥ og så gir du meg muligheten til å finne bloggen din også!