fredag 30. mars 2012

Tova tøfler


Har endelig fått tak i en god tøffeloppskrift. Disse er strikket i Cortina. 


Det er helt utrolig hvor mye de tover!!! Alltid like spennende å se hva som kommer ut av vaskemaskina i forhold til hva en putter inn :)


Har heklet en hals i Ida(?) ODA var det visst -  fra Europris 


Og strikket en i merinoull fra Stoff & Stil :)

Tusen takk for alle hilsningene på forrige innlegg :) Kjempekoselig med tilbakemeldinger! Dere er så greie alle sammen♥

klem fra Sissel





14 kommentarer:

  1. så goe de tøfflan blei Sissel !
    Sjøl får æ aldri nok av varme tøffla og sokka - og det aller bæste e jo å ha de på når æ kryp tel køys :)))
    Koselige halsa du har laga !
    Nå må du virkelig kose dæ i påska me dine kjære !!!
    Klæm fra Anita

    SvarSlett
  2. Flotte tøfler...ligger oppskrifta ut på nett? Cortina egner seg godt til tøfler.
    Her er feriemodusen kommet, men været svikter meg;)
    Ha ei god palmehelg, klem fra mæ;)

    SvarSlett
  3. Fine og koselige ting du har laget. Tøfler som er tovet gir veldig behagelig varme til føttene;)

    SvarSlett
  4. Her har damen vært produktiv.:))

    Her våknet vi til -7,snø og blå himmel. Ikke akkurat vårfølelse her i gården lengre,nei.Men det blir vel..

    Klem fra Meta

    SvarSlett
  5. Åååå så gode tøflene ser ut ! Hvor har du funnet
    oppskriften ?
    Du lager så mye fint ! Har bladd langt tilbake og funnet mye inspirerende !

    Ønsker deg en fin påske !

    SvarSlett
  6. Sååå fine tøfler! Har du oppskriften lett tilgjengelig eller? Har sååå mye tykt ullgarn liggende etter min enorme lueproduksjon rundt juletider;) så mye annet fint du har laget også;)

    SvarSlett
  7. Kommet på campingen ser jeg!
    Fole søte tøfler... og fin fasong!
    Dere må ha ei flott helg, - og ei trivelig påske alle fire!

    Klem fra storesøster!

    SvarSlett
  8. Fin form på tøflane dine:)
    Eg har ikkje tova så mykje, men det er artig, ja:) Held på med eit hekla par, og er spent på sluttresultatet...
    Ha ei fin påske!

    SvarSlett
  9. Så flotte tøfler. Den oppskrifta så god ut.
    God påske
    Klem Tone

    SvarSlett
  10. Koselig tøfler. Dette med toving er alltid spennende. Selv tør jeg nesten ikke puste når jeg skal ta det ferdige produkt ut av vaskemaskina :)

    God påske til deg!

    SvarSlett
  11. Flotte tøffler og hals.
    Veldig fin form på de tøfflene.

    Klem Kjersti

    SvarSlett
  12. Ja, toving i vaskemaskin er alltid spennende. Men ser ut som du har full kontroll på det. Godt og varmt sjal og herlig hals du har strikket deg.

    Ønsker deg og dine en herlig påske, klem.

    SvarSlett
  13. Så kjempefine tøfler, ser veldig tjukke, gode og varme ut. De må jeg få oppskrifta på, for nå er det hull på de som jeg fikk av deg og jeg må jo ha nye, men må vel strikke sjøl denne gangen!?

    SvarSlett
  14. Kjempe fint sitteunderlag:) Og dei tøfflane såg jo berre knall gode ut!

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen en liten kommenter på innlegget mitt ♥ og så gir du meg muligheten til å finne bloggen din også!