søndag 15. april 2012

Gevinster til basar


Min datter spiller fotball og neste uke skal de holde basar. Jeg har tenkt å gi noen hjemmelagde gevinster. Disse klutene skal jeg pakke inn sammen med en oppvaskbørste i matchende farge.


Åtte av disse glassbrikkene sammen med en fyrstikkeske skal være en gevinst.


Åtte av disse sammen med en fyrstikkeske skal være en gevinst.


To lys og en fyrstikkeske jeg har satt sammen av fire små og så pyntet en gevinst.


Og dette sitteunderlaget en. 

Håper de som vinner blir fornøyde med det de vinner :)


Og endelig dette vakre vårtegnet jeg fant når vi gikk på fjellet i dag. Blåbærlyng og hvitveis♥♥♥

Ønsker dere alle en flott, kreativ uke!

klem fra Sissel




14 kommentarer:

  1. Ååå så masse fint Sissel! Hadde i hvertfall blitt glad om jeg vant noe av dette jeg!
    I dag har vi vært "nemæ" lillehytta og stekt/spist svele, - så nå har våren virkelig starta her!
    Ha en fortsatt fin søndag!

    SvarSlett
  2. Synd jeg ikke har sjansen til å vinne noe av det fine du har laget. Heldige vinnere!:)

    Klem fra Meta

    SvarSlett
  3. Det var noen flotte gevinster til basaren.
    Hærlig vårtegn med den fineste av de alle ;)

    Klem Kjersti

    SvarSlett
  4. Kjære Sissel :)
    Her skulle jeg mer enn gjerne tatt lodd !!!
    De flotte kjøkkenklutene er jo bare en drøm å vinne :)))) Digge dem !!!
    Lurer på om det er flere på laget som lager sååå fine gevinster ? :)
    Ja, er det ikke herlig at våren er i annmars !!! Hørtes deilig ut med fjellet. Her stuller jeg med mitt uten gemalen, og jeg regner med at 3 mnd alene hjemme kommer til å gå fort :)
    Ønsker deg ei flott uke Sissel !!
    Go klæm fra Anita

    SvarSlett
  5. Disse klutene blir veldig fine. Artige gevinster! Hilsen Siri:-)

    SvarSlett
  6. Så fine gevinstar! Håpar berre dei kjem til nokon som veit å sette pris på dei:)

    SvarSlett
  7. Det var noen flotte gevinster! Er enig med Sonja her, håper gevinstene går til noen som setter pris på de! Ønsker deg en fin uke:)

    SvarSlett
  8. Virkelig flotte premier du stiller med.
    Ønsker deg en super ukestart.
    Klem Tone

    SvarSlett
  9. Virkelig flotte premier du har laget til basaren. JA er det ikke godt med vårtegnene som dukker opp. Gleder meg bare til den skikkelige varmen kommer...her har det kommet bitte litt hvitt i natt..men det er så lite at jeg gidder ikke bry meg om det :) Ha en flott uke. Klem Merethe

    SvarSlett
  10. For noen supre gaver du har laget og så flott innpakning. Ha en superfin uke.

    SvarSlett
  11. Klart en må bli glad over å vinne så flotte gevinster. Flinking....

    Ønsker deg en flott tirsdag, klem.

    SvarSlett
  12. Mye fint til gevingstbordet her. Søte ting å få med seg hjem. Sitter med et gevinstprosjekt jeg også. Hekler veske som gevinst til strikkekafé som husflidslaget skal arrangere i mai.

    SvarSlett
  13. Flotte gaver til en basar!! Her ligger det mye omtanke og arbeid bak hver gevinst.

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen en liten kommenter på innlegget mitt ♥ og så gir du meg muligheten til å finne bloggen din også!