torsdag 3. mai 2012

Billige blomsterpotter

Så var det tid for litt decoupage igjen. Har funnet inspirasjon til dette prosjektet
Først sprayet jeg noen tomme hermetikkbokser med litt spraymaling.


Så var det å finne fram servietter og lim. Disse serviettene fant jeg på Europris.....


Planen er å sette rømmebeger oppi her med små planter i. Det eneste jeg hadde for hånden som passet var denne kunstige eføyen som jeg røska med meg inn når jeg ryddet dukkehuset :)


Til slutt et bilde av den nydelige blomsterklasen denne planten har kommet med! Kjempefine- men en merkelig plassering- helt nederst i potta  :)
Men nå får jeg vel fortsette å strikke på putetrekket mitt. Kjekt med noen "nyttige" prosjekt også innimellom :)
Ha en fin kveld!
klem fra Sissel

12 kommentarer:

  1. Så fine blomsterpottene ble! Likte spesielt den med sommerfugler på; så sommerlig! Den planten du viser fram har flotte blomsterklaser! Er det porselensplante den heter?

    SvarSlett
  2. Skikkelig flott!! Disse boksene kan brukes til det meste; samler på slike jeg også;)
    Nyt våren hvis du har den fremdeles;)
    Klem;)

    SvarSlett
  3. Kjempefine! Hekleputa litt lenger ned var også kjempefin! Tror jeg kopierer. Har nemlig noen puter som trenger nytt trekk! Ha en fin mai måned og lykke til i ny jobb! Klem fra meg til deg!

    SvarSlett
  4. Så flotte de var. En super idè du deler med oss. Bare å begynne å samle hermetikkbokser nå, så kan jeg kopiere ideèn din.

    Fin fredag til deg, klem.

    SvarSlett
  5. De ble skikkelig fine. Takk for tips.
    God helg
    Klem Tone

    SvarSlett
  6. Hei Sissel. Så fine blomsterpotter du har laget. De ble så sommerlige og flotte. Vakker blomst på planten din har du også fått. Vet du navnet på den? Her regner det i dag etter flere flotte dager med sol. Det er liksom litt greit da. Alltid godt for hagen med litt påfyll av vann. Så da blir det vel en dag i Rødstua tenker jeg. :) God helg. Klemmer Merethe

    SvarSlett
  7. Så kreativt! De ble kjempe flotte! :) Ha en fin helg! :)

    SvarSlett
  8. Lekkert !!!!
    Ble så inspirert etter ditt siste innlegg,så her er boksesamlingen godt i gang ;)

    Klem Kjersti

    SvarSlett
  9. Så fint porselensplanten din blomstrer. Veldig koselig når den endelig står i flor.

    Lekre hjemmelagede blomsterkrukker også :)

    SvarSlett
  10. De ble superlekre alle sammen! Flotte og friske sommermotiv! : )) God helg ønskes deg! : )

    SvarSlett
  11. Stilig!!!:))
    Ha en fin kveld,klem Anette:)

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen en liten kommenter på innlegget mitt ♥ og så gir du meg muligheten til å finne bloggen din også!