mandag 28. mai 2012

"Ny" veske til håndarbeidet mitt


Kjøpte for lenge siden en strieveske til en billig penge på Stoff&Stil....


Siden jeg har heklet en hel haug med glassbrikker fant jeg ut at jeg kunne pynte opp denne vesken litt. Nå har jeg en fin veske å ha strikke- og hekletøyet mitt :)


Jeg har jo alltid mange "jern i ilden" eller kall det ufoer (uferdige objekt) og da er det kjekt å ha en veske å ha alt i.


Enda en glassbrikke.... kanskje jeg skal utvide denne og heller lage en duk?


Vi har hatt en deilig pinse ved Hardangerfjorden- utrolig flott å se fjorden og de snødekte fjellene....


Vakre kontraster :) (legger du merke til den knallturkise neglelakken min??)


Og når vi kom hjem måtte jeg bare hente inn en stor bukett nydelige syriner som dufter himmelsk!
Vasen er fra loppis og ble min for 20 kroner :) 

Ha en flott uke- med eller uten streik....

klem fra Sissel






13 kommentarer:

  1. Veska ble kjempesøt med litt hekla pynt! :-) Du er nok ikke den eneste som har liggende noen uferdige prosjekter rundt omkring!
    Takk for at du deler litt sommerbilder, sånn at en frossen nordlending får varma seg litt. Her i nord har det vært sludd og regn idag.

    SvarSlett
  2. Så stilig veska ble. Fine ting du hekler.
    Vakkert ved Hardangerfjorden. Vi var i Hardanger nå i pinsen. Klem, Drude

    SvarSlett
  3. Herlig veske! Blomstene gjorde virkelig susen! Glassbrikken var søt, friske farger! Herlige bilder fra turen. Ha ei flott uke! : ) Klem Hilde

    SvarSlett
  4. Den vesken ble knall fin.
    Klem Tone

    SvarSlett
  5. Kjempelekkert med de hekla blomstene på veska! Ble jo en helt annen veske :) Herlige farger.

    Ha ei fin uke!

    Klem fra Tromsø, med snø på bakken...

    SvarSlett
  6. Så koselig veske! Ja jeg har sikkert fem bæreposer med "Ufo-er", ... Gubban så langt Syrinen er kommet hos dere da!!!! Her er det bare antydning til blomster enda...

    Ja duften av Syrin er like god som Kaprifolien på seinsommeren....

    Ha ei fin uke!

    Klem

    SvarSlett
  7. Det gjorde seg godt med den heklede pynten på veska. Riktig sommerlig og frisk ble den. Og du er helt klart ikke den eneste som har noen ufoer liggende. :0)

    SvarSlett
  8. det blei ei riktig så flott UFOveske Sissel :)
    Så kreativ du er som kom på å sette brikkene på veska di ;)
    Ser ellers ut som dåkker har hatt fien daga i vogna !
    Glede masse tel å træffe dæ tel helga :))))))))))))))))

    Klæm Anita

    SvarSlett
  9. det blei ei riktig så flott UFOveske Sissel :)
    Så kreativ du er som kom på å sette brikkene på veska di ;)
    Ser ellers ut som dåkker har hatt fien daga i vogna !
    Glede masse tel å træffe dæ tel helga :))))))))))))))))

    Klæm Anita

    SvarSlett
  10. Utrolig hvor lite som skal til for at ting får et helt annet image :)

    SvarSlett
  11. Hei, så lurt:-). Egen veske til pusleriene, gjør det jo så greit å ta det med seg. Her er det visst håndarbeidstørke, slike puslerier er visst byttet ut med jord under neglene og maling i håret. Farmor

    SvarSlett
  12. Hei Sissel. Lenge siden jeg har vært inne hos deg og tittet...er stort sett ute i hagen fra tidlig til seint... og ute ser jeg ikke pc skjermen så da drar jeg ikke den med meg ut. Så fine luer du lager. OG vesken til strikketøyet ble jo kjempefin med glade fargepynt. Her blomster også syrinene nå. Det dufter deilig i hagen. Ja nå treffer du snart søs.. :) Dere må ha det kjempe trivelig i hovedstaden. Mange klemmer Merethe

    SvarSlett
  13. Heia Sissel
    Du holder på. Vesken ble så fin.
    Syrinen har ikke kommet ennå her, men jeg ser knoppene. Gleder meg til at den blomstrer for lukten er så nydelig.
    Litt sol her i dag så det hjelper på veksten.....og humøret mitt he he.
    Kos deg
    Klem til deg

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen en liten kommenter på innlegget mitt ♥ og så gir du meg muligheten til å finne bloggen din også!