onsdag 23. mai 2012

Pikekyss på gjenbruksfat


Jenta mi fikk "bakeånden" over seg i går kveld og vips så ble disse deilige pikekyssene til :)


Fatet de serveres på er laget av en lysestake og en liten tallerken kjøpt på bruktbutikken.


Gøy med fat som ingen andre har maken til :)




Har heklet og strikket en stafflue i bomullsgarn. Denne er overlevert til en dame som har kreft og har mistet alt håret. Håper hun blir fornøyd med den♥


Og ENDELIG blomstrer tulipanene mine! Trodde de skulle blomstre i mars/april men nei da- ikke før gradestokken går over 20 grader finner den det for godt å blomstre. Men den er hjertelig velkommen!


Veldig koselig nå som vi endelig kan begynne å sitte ute og nyyyte alle vakre fargene♥

Ha en fin uke i fineværet- 

klem fra Sissel


(Denne meldingen hadde datteren min hengt opp på døren en dag jeg kom hjem fra jobben- syns den er så fin at jeg lar den henge.....)

7 kommentarer:

  1. Er det ikke koselig når ungene tryller frem slike deilige munnfuller.:-)? Du, den luen var bare helt fantastisk vakker. Vanskelig å lage? Farmor

    SvarSlett
  2. Hei, og takk for koselig hilsen :) :)

    Mmmmm, deilige pikekyss din datter har laget - fikk lyst på det NÅ ;)

    Nok en flott lue du har strikket, og at mottakeren blir fornøgd er jeg rimelig sikker på!

    Fin ukeslutt til deg!

    Klem Hildegunn

    SvarSlett
  3. Så koselige ord på meldingen. De må du ta vare på;) Så lurt å strikke lua i bomullsgarn når det er til slikt bruk. Jeg fikk en i lilla ullgarn i bursdagsgave av datteren min, og den liker jeg kjempegodt;)
    Og så fint det fatet var! Pikekyssene smakte sikkert utmerket!

    SvarSlett
  4. Så nydelige ord og de pikekyssene så herlige ut.
    Har lenge hatt planer om å få laget mitt eget stett fat, men tiden strekker ikke til. Ditt var iallefall kjempefint.
    Kjempe fin lue.
    Kos deg
    Klem Tone

    SvarSlett
  5. Åååå, det hadde vært godt med en liten smakebit av pikekyssene til ettermiddagskaffen!

    Artig stettfat og en aldeles nydelig lue du har laget, den blir nok godt mottatt vil jeg tro.

    Så fine ord fra din datter!

    SvarSlett
  6. Så kjekt med ei datter med bakelyst : ) Herlige pikekyss på et søtt fat! Nydelig lue, lekkert med flettedetaljen, tenker det varmer hun som er syk. : ) Vakre ord til slutt, du har ei klok datter! : ) Snart helg, kos deg! : ) Klem Hilde

    SvarSlett
  7. Lekkert gjenbruksprodukt! Fine ord din datter har skrevet på lappen :)

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen en liten kommenter på innlegget mitt ♥ og så gir du meg muligheten til å finne bloggen din også!