søndag 10. juni 2012

Bloggelyst på avveie


Skjønner ikke hvor det er blitt av bloggelysten min.... 
I mai begynte jeg i ny jobb og det har tatt mye energi. Tror det er her bloggelysten min har forsvunnet- når jeg kommer hjem fra jobb har jeg ikke energi til noen ting. Huset skulle vært tatt, jeg har MANGE halvferdige hekleprosjekter men arbeidslysten er og blir borte.... Kanskje den kommer igjen når jeg har hatt noen uker ferie? Men- i dag har jeg iallefall kommet så langt at jeg har malt rundt vinduene på framsiden av huset. Kjøpte maling i fjor sommer men kom aldri så langt at jeg fikk begynne å male. Men i går vasket og skrapte jeg og åpnet malingsboksen for å starte prosjektet. Men ÆSJ- det var et tykt, mørkebrunt lag av olje på toppen og når jeg rørte for å finne hvitfargen ble det til en grøt som lignet surnet melk :( Alstå ikke brukenes... Så da var det å få kjøpe ny maling og utsette prosjektet til i dag. Heldigvis er det nydelig vær så jeg håper det tørker fort så jeg kan starte på lag 2 og 3... Tar noen strøk å få den mørke grønnfargen hvit.


Hadde en rest av dette jordbærstoffet som jeg sydde en sommerduk av :)


Nå skal jeg kose meg med en deilig Smoothie og boken min- jeg er nemlig helt alene hjemme til en forandring :)




Ha en fin søndag-tror det blir en bloggepause på meg nå....

klem fra Sissel

11 kommentarer:

  1. Bloggelysten dukker nok opp igjen skal du se, energien også. Ny jobb innebærer jo en hel del av nye inntrykk og erfaringer, ikke rart det er litt slitsomt i begynnelsen. : ) Vinduskarmene kledde hvitt! Jordbærsommer lyser av sommer, herlig. Til uka skal vi endelig få sol og varme igjen etter lang tid med gråvær og regn. Ha ei finfin uke, og husk å puste med magen! : )) Klem Hilde

    SvarSlett
  2. *Jordbærstoffet skulle det altså være ; ))

    SvarSlett
  3. Har samme problemet her og. Null bloggelyst. Enkelte dager blir ikke pc'en åpnet i hele tatt.

    Vi får tro det kommer seg etterhvert. Ta deg en velfortjent pause og nyt sommeren i vest. Klem

    SvarSlett
  4. Hei på deg!
    Godt å høre det er flere i samme "båt"...
    Har ikke vært mye blogging på meg i det siste heller..
    Skaulle gjerne hørt hvordan det går i nye jobben over en kopp kaffe i nærmeste fremtid??
    Koselig med jorbær duk, og jordbær"kurver":)
    Ps: gi meg en lyd når det passer!!

    Klemmer

    SvarSlett
  5. Det ble fint med "nye" vinduskarmer! Godt å få unna slikt arbeid som man har planlagt ei stund (det synes i allefall jeg)! Søt sommerlig duk med jordbær.
    Jeg vil tro at ny jobb krever mye energi, da blir det mindre energi til andre ting! Håper du kommer snart tilbake, ha en fin sommer! :-)

    SvarSlett
  6. Ja men den bloggelysten kommer og går, hele tiden....så ikke bekymre deg. Den kommer garantert igjen!

    Det blir veldig fint med kvitt, Sissel.... lettere liksom.

    Da treffes vi vel om vel en måned... håper det kan bli noen fine kvelder ved sjøen..

    Klem

    SvarSlett
  7. Zopp Design har et stort sommerblogglotteri gående.

    Mange spennende premier og masse artig innhold.

    Ta turen innom oss!

    SvarSlett
  8. Kos deg med mann og barn du, og sløs med klemmer og varme ord, så skal du se at energien kommer snikende tilbake. :-). Noen ganger er ordentlig dose "menneskekontakt" det vi trenger i denne digitale verdenen:D.
    Det var SÅÅ koselig å treffe deg, Sissel. Fikk bare skravlet alt for lite. Ønsker deg og dine en fin, fin helg. Farmorklem

    SvarSlett
  9. Ja det er ikke lett å rekke alt.Jeg greier heller ikke å blogge så ofte,men henger med ennå. Blir jo litt oppmuntret av kjekke kommentarer da. Ønsker deg en fin sommer.
    KLem

    SvarSlett
  10. Hei på deg. Synes du er veldig flink jeg :-) Og den boken er utrolig bra.
    Her går det i kjøkken kluter for tiden. Da trenger jeg ikke tenke hehe

    SvarSlett
  11. Bloggelysten går opp og ned, blogging skal være et overskuddstiltak, så ikke stress med det.
    Ønsker deg en riktig fin sommer!

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen en liten kommenter på innlegget mitt ♥ og så gir du meg muligheten til å finne bloggen din også!