onsdag 27. juni 2012

Et rent kjøpeinnlegg....


Siden jeg er helt "tom" for arbeidslyst på hobbyfronten tenkte jeg bare å vise et rent kjøpeinnlegg... 



Feriepengene og skattepengene er kommet på konto og jeg har allerede svidd av noen kroner.... 
Kjøpte disse lecasteinene for å ha et sted å sette blomster og lykter på. Ble rent så koselig syns jeg :)


Og så var jeg på nattåpent og fikk endelig(!) kjøpt disse møblene på halv pris! Har siklet på disse i tre år nå, men ikke fått gehør..... Men nå- endelig er de på plass!


Og som dere ser er det flere enn meg som koser seg her :)


Og når jeg først var på handletur falt jeg pladask for denne uglen i sement♥

Ønsker dere alle noen flotte sommeruker- håper å komme sterkere tilbake med nye krumspring på hobbyfronten etter sommeren!

Sissel



15 kommentarer:

  1. Fine ting du har kjøpt! Jeg ønsker meg også kurvmøbler til utendørs bruk, men enn så lenge får jeg bare drømme...
    Den ugla var jo bare så flott! Fortsatt god sommer til deg! :-)

    SvarSlett
  2. Kjøpelysten kan også være en velsignelse. Tross skatte- og feriepenger kommer jeg meg ikke i butikken for å handle nye gardinger f.eks. Vil bare sy, jeg:-) Hilsen Siri:-)

    SvarSlett
  3. Foooole koselig, Sissel! Åå så lille luringen der, som liker så godt sofakos....
    Kjempefine møbler!

    Har hatt det så travelt i det siste jeg, at jeg har ikke fått svart på meldinger....ringt opp igjen osv... (Håper jeg blir tilgitt...)
    Har drevet "rovdrift" på meg selv ei stund nå,.... men skal ha fri fra fredag i tre dager, og det skal bli godt!

    Klem fra meg...

    SvarSlett
  4. Fole fint ja :)

    Lurer på hvor du fant den ugla? :)

    SvarSlett
  5. Så smart med lecablokker til lys og blomster, ble stilig! Skikkelig koselig sittekrok dere har fått! Likte både møblene, ugla og de lekre lyktene du har i jorda! Ønsker deg en flott og solrik sommer! : ) Klem Hilde

    SvarSlett
  6. Hei Hilde- ugla er kjøpt på plantasjen :) De hadde masse fin sementpynt der!

    SvarSlett
  7. Så fint det ble. Kos deg masse
    Klem Tone

    SvarSlett
  8. Ah, har bare sett fargede der som jeg har kjøpt. Må se etter denne :)

    SvarSlett
  9. Så kosleg de har fått det! Må få tatt meg ein tur å prøve møblane, og kanskje få ein kopp kaffi:-)

    SvarSlett
  10. Så fin og koselig uteplass dere har.
    Likte veldig godt de lecastein blokkene,de var skikkelig dekorativ.
    God sommer !!

    Klem Kjersti

    SvarSlett
  11. så hæli dere har fått det nå!!! Jeg ønsker meg også kurvmøbler ute, men jeg får vel bare drømme en stund til ! Kjempetøfft med mursteinsblokkene du har satt opp, du er sååå flink!
    mange goe klemmer fra meg som akkurat har dumpet ned i sofa etter en uke i London hos Roger :) Det var kjempegøy :))))))))))))))))

    Go klem fra Anita
    (bare 2 uker igjen som gressenke)

    SvarSlett
  12. Heia endelig tilbake fra tørke så det holder.....ja selv om vi ellers ikke kan skryte av tørr sommer he he.
    Møblene ble kjempefine mot den røde veggen. Skjønner godt du ville bytte ut. Kule lekablokker. De er tøffe å ha vinflasker i også.
    Kos dere videre i kroken.
    Klem fra meg

    SvarSlett
  13. De feriepengene brukte du godt!! Jeg likte alt!..artig med de lecasteinene, og den gruppa var jo bare nydelig!
    Jeg maler på vår gamle gruppe, men begynner snart å ønske meg en ny:))
    Nyt sommeren, her skinner sola og tempen er god, og det liker jeg:)
    Klem fra mæ;)

    SvarSlett
  14. Så koselig uteplass du har, deilig med slike steder nå om sommeren.
    Lekre møbler også.
    Ønsker deg en flott helg!

    SvarSlett
  15. Du har virkelig gjort det koselig der! Herlige kjøp!

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen en liten kommenter på innlegget mitt ♥ og så gir du meg muligheten til å finne bloggen din også!