fredag 27. juli 2012

Sommerferie i heklevær...


Denne sommeren har jeg vært særdeles slapp på hobbyfronten, men noen lykter har det iallefall blitt.


OM jeg skal være med på håndverksmesse til jul har jeg tenkt at dette kan være noe å satse på. Koselig stemning av disse lyktene.

Men ennå er det sommer- kanskje ikke akkurat her jeg er nå, men jeg nekter å slippe taket helt enda...


Hadde noen fine dager i Romsdalen på mine hjemtrakter forrige uke.....






Og som alltid finner vi tid til å lage litt bål....♥


Og denne gangen fikk vi jammen til en liten fjelltur også!


Storslått utsikt mot Hustadvika.

Fortsatt god sommer til dere som titter innom meg- jeg kommer plutselig tilbake♥

Sissel

14 kommentarer:

  1. Flotte bilder du viser ! Nymøblene er lekre; skjønner godt du er fornøyd med de :-))Heklelyktene ble også fine; det pynter opp :-) Ser lenger nede noe som skal bli et teppe; ser så fint ut :-)) Spennende å se ferdig :-)) Ha en fin sommerferie !

    SvarSlett
  2. Så fine lykter! Kjempefine bilder fra vakre Romsdal;)

    SvarSlett
  3. Så søte lykter. Romsdal er virkelig vakker. D

    SvarSlett
  4. Fine lykter du får til som vanlig !
    Så deilig å ha vært hjemme på Tornes da. Bildene er bare sååå flotte og innbydende :) Skjønner dere har kost dere der ja, både ved sjøen og på fjellet.
    Her har vi hjemme ferie i år :)

    Go klem fra Anita

    SvarSlett
  5. Søte lykter og flotte feriebilder! Kos deg! : ) Klem Hilde

    SvarSlett
  6. Hei i sommerens herlige regnvær.....ja for her har det også nesten bare regnet. Dette er vel tredje sommeren som det stort sett regner. Men ingen ting vi kan gjøre med det annet enn å finne på hyggelige ting innendørs. :) Flott lykter du har heklet. Det står på har lyst å lage listen min...er så dekorative. :) Ha det så fint. klemmer Merethe

    SvarSlett
  7. Så flotte og koselige lykter.
    Ikke så ivrig på håndarbeidsfronten jeg heller i sommer, men kommer vel sterkere tilbake etterhvert. Kos deg!
    Klem Tone

    SvarSlett
  8. Heklelyktene ble kjempefine. dette kan du. Nydelige naturbilder fra Romsdal.
    KLem

    SvarSlett
  9. Så fine lyketer du lager og nydelige naturbilder:))

    SvarSlett
  10. Nydelige lykter;) må.få laget meg noen slike selv også;) flotte gaver er det også;) flotte naturbilder;)

    SvarSlett
  11. Nydelige lykter;) må.få laget meg noen slike selv også;) flotte gaver er det også;) flotte naturbilder;)

    SvarSlett
  12. Koselige og fine bilder Sissel!
    Ja vi har det fint her på Romsdalskysten, men det er også morro å se andre "kyster"!

    Tenk alvorlig på tur til høsten da....
    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  13. Fine sommerbilder! Det er deilig å nyte godværsdager i flott natur!Ønsker deg en fortsatt fin sommer! :-)

    SvarSlett
  14. Fine sommerbilder! Det er deilig å nyte godværsdager i flott natur!Ønsker deg en fortsatt fin sommer! :-)

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen en liten kommenter på innlegget mitt ♥ og så gir du meg muligheten til å finne bloggen din også!