onsdag 8. august 2012

Orden i sysakene :) og litt betongstøp......


Nå kan dere se hvor fint det er blitt! Tusen takk for all hjelp Lykkebo!




















Jeg har jo tilogmed GULVPLASS!


Jammen kjekt med noen som kan dette med å organsere- og ikke minst hjalp meg å få sortert ut det jeg absolutt ikke hadde bruk for. Fikk gitt masse hobbyartikler til barnehagen, noe jeg tror de satte pris på :)


Ser rundt omkring på forskjellige blogger masse fine betonglysestaker. Her er mine :) Mannen skulle støpe noe ute i går så da var jeg frampå og fikk litt i mine Ikea-plastglass. Tok plastfolie i bunnen først- derfor det stilige mønsteret i betongen. Dette var gøy!


Ha en fin kveld!

15 kommentarer:

  1. Så fint rommet ditt ble. Er det ikke herlig når man føler man har kontroll? Hos meg varer ikke det lenge,men..

    Kule telysestaker. De har jeg virkelig sansen for.

    Klem fra Meta

    SvarSlett
  2. Ja, rommet ble fint! (send Lykkebo nordover!!)
    Så morsomt med betonglysestaker- stilig!

    SvarSlett
  3. Så flott system! Det er så deilig når alt er i orden;) Og så er det å greie å holde det slik da,,, Det er jeg ikke så flink til, selv om jeg sier at jeg skal legge på plass med en gang.. Kjempetøffe lysestaker;)

    SvarSlett
  4. Så stilige lysestaker, hmmm.... tror jeg må få mannen i huset til å støpe noe snart:)

    SvarSlett
  5. Så stilige lysestakene ble :) Ja støping er kjempegøy!! Og så ryddig og fint hobbyrommet ditt ble. :)

    SvarSlett
  6. Kule lysestaker!! Liker også trommelbordet nedenfor her :)

    SvarSlett
  7. Slik støping har stått på planen i hele sommer, men fant ikke tid...de ble kjempefine!! ..og disse blåser ikke av bordet heller;)
    For et ryddig hobbyrom, der har jeg også en oppgave å gjøre!
    Kos deg mot helg, klem;)

    SvarSlett
  8. Å, for et flott hobbyrom du har! Slik ønsker jeg meg også!

    SvarSlett
  9. Skal si oss det! Ja her ble det orden! Og lysestaker som ikke blåser ned av bordet, om det skulle komme ei vindbyge!

    Klem fra Storesøster!

    SvarSlett
  10. Snakk om forvandling! Så kjekt å få orden på hobbyrommet, det ble flott! Tøffe lysestaker, takk for tips! Ha en fin kveld! : )

    SvarSlett
  11. Flott-flott!! Ser jeg skal avgårde nordover!! Hehe..
    Var gøy å hjelpe tl, og absolutt når jeg fikk bestemme hva som skulle kastes og hva som skulle få bli igjen! Hehe..
    Neida du har vært kjempe flink.
    Nå er det bare å produsere!
    Ps: Kom inn å se hva jeg har laget i dag;)

    Kjempe flotte betong lysestaker! Jeg har betong, men trenger en å dra meg i gang...
    Hint..hint...;)
    Klem

    SvarSlett
  12. Knall stilige lysestaker. Takk for tips om hvordan man kan gjøre det.
    Det rommet ble jo super bra.
    God helg
    Klem Tone

    SvarSlett
  13. Her ble det virkelig orden i "sysakene". Hadde en lignende aksjon i fjor sommer, og har faktisk greid å holde det i orden siden. Dette til tross for at jeg benytter meg av hobbyrommet mitt svært ofte. Lysestakene du har støpt i betong var råtøffe!

    SvarSlett
  14. Har også hatt opprydding på syrommet, det må til. Kjøpte en del små plastbokser på IKEA i sommer så mye tid er blitt brukt til sortering av diverse knapper, bånd o.l.Støping i betong er artig, lysestakene ble kjempetøffe, ikke fare for at de blåser bort iallefall. Fortsatt god helg til deg.

    SvarSlett
  15. Det var andre boller du...he he. Fint og ryddig på rommet ditt,hærlig å få røsket opp litt innimellom.
    Leirpottene ble kjempetøff og det var den flotte trommelen din også.

    God helg !
    Klem,Kjersti

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen en liten kommenter på innlegget mitt ♥ og så gir du meg muligheten til å finne bloggen din også!