tirsdag 14. august 2012

På'an igjen med friskt mot


Jeg prøver stadig å gjøre noe med livsstilen, trene mer og spise mindre og sunnere. Akkurat nå er jeg inne i en god periode og har fått skikkelig "dilla" på disse knekkebrødene som jeg HÅPER er sunnere enn brødskiver....


Det beste av alt er at ingrediensene finnes i alle vanlige dagligvarebutikker :)
Her er link til oppskriften om du skulle få lyst å prøve deg-
de er superenkel å få til!


Av dette får jeg 32 knekkebrød som blir borte før jeg aner det- hele familien likte disse godt.

Jeg har blitt kjempeflink å gå turer (syns jeg selv da ....) mye takket være en flotte app jeg har lastet ned. Run Keeper heter den og måler hvor langt jeg går og hvor lang tid det har tatt. Den viser også hvor mange kalorier jeg har forbrent. For min del er den veldig motiverende! Så får vi se da- hvor lenge jeg greier å være "flink" jente...



Bare litt stemningsbilder fra campingen til slutt....


Ha en fortsatt fin sommer- den har endelig kommet til Bergen nå og jeg nyyyyyter det!


Det begynner å nærme seg avslutningen på dette babyteppet også- heklet i Nepal på heklekrok 5- må bare til byen og kjøpe mer garn så jeg har til kanten rundt. Er glad heklelysten begynner å ta seg opp igjen :)



16 kommentarer:

  1. Hjemmelagede knekkebrød er snadder. Lager en litt annen vri og de er også mektig gode. :) Så flink du er da til å gå turer...der er jeg mega dårlig,men håper det hjelper på all jobbingen i hagen. Ha det fint. Klem Merethe

    SvarSlett
  2. vips var jeg både følger og du ligger i blogglista mi.......
    Liker både det du gjør, og spiser :-)

    SvarSlett
  3. Heimelaga knekkebrød er kjempegodt! Og så fin boks du har dei i;) Det babyteppet blir kjempefint! Artig med den store ruta i midten;) Lykke til vidare med turgåing;)

    SvarSlett
  4. mmm, de knekkebrødene så gode ut.
    Det teppet blir lekkkert!
    Jeg var faktisk en tur i bergen i sommer. Nydelig by!
    Klem Tone

    SvarSlett
  5. Akkurat denne oppskriften er blitt en favoritt hos meg også. Har prøvd mange forskjellige oppskrifter, men dessverre er ikke alt blitt like vellykket. Synes sjelden brødene er blitt sprø nok. Men denne duger bra :) Så nå er det blitt slik at kjøpknekkebrød ikke smaker noe særlig lenger .......

    Lekkert på din veranda!

    SvarSlett
  6. Ble inspirert til å lage disse knekkbrødene, ser jo så enkelt ut! :)

    SvarSlett
  7. Her i huset går det MYE hjemmelagede knekkebrød, det er kjempegodt!
    Så fint at sommeren er kommet til Bergen, godt du koser deg!
    Det babyteppet er jo bare lekkert!!

    SvarSlett
  8. Jeg skal forsøke meg på de knekkebrødene, for mange skryter av dem! Alle drømmer vi vel om en sunnere livsstil;)

    SvarSlett
  9. Teppet ditt ser ut til å bli kjempe fint! Gleder meg til å se det ferdig;)

    SvarSlett
  10. Knekkebrødene ser gode ut, de må jeg prøve. Er nok ikke så dumt å bytte ut brødskiva nei : ) Koselig på campingen! Teppet blir kjempefint! Heldig baby : ) Ha en flott kveld! : ) Klem Hilde

    SvarSlett
  11. Og du er fortsatt flink, ser jeg på F.b.....
    Bra det! Har gått meg en lang tur i dag jeg også...
    I morra er det påån igjen på jobb,... i fire dager.... så fri i tre!
    Fineværet er over igjen for denne geng, men det varte i fire dager, så vi kan ikke klage!

    Ha ei fin uke!

    SvarSlett
  12. Dette babyteppet blir nydelig. Så smart å lage det på denne måten. Ei stor rute og mange små. Skulle ønske jeg var like god til å være"flink jente" som du. Prøver jeg også. Lager knekkebrød fra Toro. De er gode de også.Lykke til med din mye livsstil.
    Klem

    SvarSlett
  13. Hei !
    Tusen takk for koslig kommentar :)
    Her i huset er det bare jeg som spiser knekkebrød, så da jeg laget dem gikk det ikke unna :))
    Så fint du har det på campingen :) Jeg fikk lagt heller i år, for vi kan ikke ha platting når den neste vogna er under 3 meter unna!
    Nydelig vognteppe :)
    Ha en fin kveld :)

    SvarSlett
  14. Hmm, hadde nesten gløymt dei knekkebrøda, og må nok laga ei ladning til denne heimen òg :o)
    Nydeleg babyteppe!
    Siri

    SvarSlett
  15. Hei Sissel.
    Ja, hjemmelaget knekkebrød er deilig. Her har det ikke vært mye baking og innekos, men nå har jeg begynt å krype inn i sofakrok litt oftere og hobbyrommet har også fått et par besøk. Er alt bra med dere? Det var så koselig å treffe deg. Er du på disse trakter må du la meg få høre, kanskje vi kan sees.
    Klem Farmor

    SvarSlett
  16. Jeg prøver livsstilomlegging stadig vekk, og jeg har også disse knekkebrødene. I går meldte jeg meg inn på Elixia ..igjen, så får vi se. Har lastet ned Endomondo, og det er jo arttigere å gå når en får "tilbakemelding!:)
    Nydelig teppe!
    Ha ei finfin helg, klem;)

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen en liten kommenter på innlegget mitt ♥ og så gir du meg muligheten til å finne bloggen din også!