tirsdag 7. august 2012

Trommelbordet er ferdig!!


Og jeg er kjempefornøyd! Mannen i huset syns nok det godt kunne blitt malt ett strøk til, men jeg er fornøyd :)


Fint som hjørnebord her i kroken


eller som spisebord med eget hull til parasollen!


Denne nydelige liljen fikk jeg av Lykkebodamen  når hun var innom og hjalp meg å organisere på hobbyrommet..... Skal love dere at det trengtes!!! Siden jeg har vært (nesten)helt uten arbeidslyst på hobbyfronten har jeg bare kasta ting inn.... Og vært og gravd i noen garn-esker i ny og ne for å se om jeg fant noe som fristet....

Her skal der få se hvordan det så ut- jeg skjemmes......



Men nå ser det MYE bedre ut- bilder kommer!


7 kommentarer:

  1. Så flott det trommelbordet ble, skjønner godt at du er fornøyd med resultatet! :-)
    Så heldig du er som fikk hjelp til å rydde hobbyrommet (skulle gjerne hatt hjelp til å rydde her hos meg også...det er slikt man skjeldent prioriterer i en hektisk hverdag!)

    SvarSlett
  2. Kjempefint!
    Skikkelig kosekrok!
    ...gleder meg til å se bildene etter organiseringen....

    Klemmm!

    SvarSlett
  3. knalltøft trommelbord!!ha en fin dag!!

    SvarSlett
  4. Sånn bord vil jeg også ha. Knall stilig!!!
    Godt å se at det ikke bare er meg som har litt kaos i sakene mine av og til.
    Klem Tone

    SvarSlett
  5. Hobbyrommet mitt så ut som ditt før jeg fikk pusset opp. Ble brukt til oppbevaring av alt som egentlig skulle på loft og i kjeller.:(
    Gleder meg til å se etter-bilder.:)

    Trommelen ble lekker. Er også på utkikk etter en. Håper min kjære finner en på jobben snart.

    Klem fra Meta

    SvarSlett
  6. Bordet ble knalltøft!! : ) Hehe, hobbyrom har vel en tendens til å flyte over, det gjør det her også. Man mister litt oversikt, så en opprydning hørtes lurt ut. Det får bli til høsten her ; ) Ha en fin dag! : ))

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen en liten kommenter på innlegget mitt ♥ og så gir du meg muligheten til å finne bloggen din også!