søndag 21. oktober 2012

Julemesseproduksjon...?


Har planer om at jeg (kanskje) skal være med på en julemesse i år, men det spørs om jeg får tid til å lage nok produkter å selge. Holder på med noe støtt, men ikke alt er salgbart :) Kanskje det blir julegaver i stedet :)


Denne er strikket som et rektangel, snurpet sammen i bunnen og sydd igjen så det ble til en pose. 
Her la jeg opp ca 40 masker- strikket 1 omgang rett, så en omgang *1 rett, 2kast*
Neste omgang rett- slapp ned de to kastene så en rett igjen osv.
Strikket slik at det ble to riller mellom kastene og strikket så det passet rundt glasset.


Disse er heklet i bomullsgarn


med mathende glassbrikker tenkte jeg dette kunne bli en "pakke"


Så får vi se da, om det blir messe eller ikke...

Snart ny arbeidsuke- tiden flyr og snart er oktober over.

Ha en fin dag!

13 kommentarer:

  1. Fine ting du har laget !!!
    Lykter er jo så populært som aldri før.
    Glass brikkene er nydelige. De har jeg heklet også,
    og er mye i bruk.

    Lykke til dersom de blir messe.

    SvarSlett
  2. Så fine ting du har strikka og hekla! Holder på med et sjal i lignende strikketeknikk. De glassbrikkene er jo bare kjempesøte! Alt fint til både julemesse og julegave! Lykke til!

    SvarSlett
  3. Flotte ting du har heklet, lyktene tror jeg blir lette å få solgt. Jeg har og heklet en del av disse lyktene og dekorert dem med forskjellige bånd.

    SvarSlett
  4. Kjempesøte lykter! Spennende med messe, lykke til med produksjonen! : )

    SvarSlett
  5. Lykke til med produsjonen. Det er jo så fine ting du lager.
    Klem Tone

    SvarSlett
  6. Du min kjære kreative og produktive Sisselmor !! Såå flink du er til å få
    produsert til den kommende julemessa :)
    Alltid morro å se hva du får til !
    Takk for masse flott inspirasjon her hos deg !
    Klem Anita

    SvarSlett
  7. Så morsom og flott teknikk på lyslykta! :) Og ja, lyslykter er virkelig 'i tiden' nå så det er bare å produsere :) Håper du ser at tiden strekker til, og at det blir messe på deg.

    Klem

    SvarSlett
  8. Du lager så masse fint at her må det bli masse salgbart hjemmelaget.
    Klem

    SvarSlett
  9. Er nok mange som driver med slik produksjon nå om dagen, meg selv inkludert :)

    SvarSlett
  10. Hei! Så fin blogg du har. Jeg fant deg gjennom Månestråle :)
    Har lagt meg til som følger, og så ble jeg følger nr. 100!!

    Ha en fin kveld.
    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Så hyggelig! Da får jeg vel se om jeg ikke skal ha en aldri så liten feiring her på bloggen- med en liten gave :)

      Slett
  11. Så mye fint du har laget. Artig å se den strikkede varianten!

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen en liten kommenter på innlegget mitt ♥ og så gir du meg muligheten til å finne bloggen din også!