fredag 16. november 2012

Lek med fotoapparat


Sist  vi var på campingen gikk jeg meg en tur og lekte med kameraet


Prøvde forskjellige innstillinger og koste meg med å se på bølgene som slo mot stranden


Havet fasinerer meg....


Likeså alle de vakre steinene- fantastiske farger- nesten som et maleri ♥


Naturen er full av vakre motiv


Jeg ser at jeg har mye å lære når det gjelder å ta bilder, men foreløpig så koser jeg meg med det jeg får til :)


Ønsker dere alle en fin helg- det er stille fra min front for tiden. 
Julemesser ble det ikke noe av for min del, jobben krever såpass mye at overskuddet er på bånn når jeg kommer hjem. Sånn er det jo å begynne i ny jobb... Men kanskje neste år? Hvis ikke blir det jeg har laget opp julegaver :)


Er nesten ferdig med et prosjekt- det skal dere få se når jeg har montert :)

12 kommentarer:

  1. Nydelige bilder! Forstørr+ramme, så har du et herlig maleri spør du meg! : ) Nyt helga! : ) Klem Hilde

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Hilde. Jeg har vært inne på tanken om å få noen over på lerret ja :) Noen ser nesten "malt" ut :)

      Slett
  2. Kjempefine bilder!! Naturen er fasinerende! :-)

    SvarSlett
  3. Gleder meg til jul! .... Folne fine bilder av havet....!

    SvarSlett
  4. He he... ja du tenker på gavene? Skal bli artig å feire jul igjen på Tornes- håper du har LITT fri da!

    SvarSlett
  5. Hei,,,,og takk fro hyggelig komentar fra deg,,,,lysveke kjøper du i hobbyforetninger,,,eller på nett hos f eks Panduro.
    Likte godt bildet nr 2,,,det var stilig.
    Og bildet av den enslige nepen kan jo bli et lekkert julekort.
    Lykke til om du vil prøve deg på lysstøping.
    God helg videre.
    Anne

    SvarSlett
  6. Flotte bilder!
    jeg har hytte i Aure kommune, bor i Trondheim:))
    Ha ei god helg videre, klem fra mæ;)

    SvarSlett
  7. Du, så nydelige bilder, Sissel! Utrolig vakre farger. :)Du er så flink til så mye. Overskuddet kommer nok tilbake, skal du se. Man kan ikke klare alt, vet du, selv om man gjerne vil. Ønsker deg en fortsatt fin søndag. Klem Farmor

    SvarSlett
  8. Så flotte bilder! Bør nesten rammes inn og få en plass på veggen. Ha en flott uke!

    SvarSlett
  9. Æ syns du e kjæmpeflink tel å ta bilda Sissel !
    Ikke rart du er fasinert av havet, du som har vokst opp i strandkanten!
    Her går det i litt julemesseforberedelser, men ikke så mye - får ikke tid til noe blogging - må passe på formen min - (jobber jo ikke om dagen) .
    Elles - hva gjør dere til jul da?

    Klem fra Anita

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen en liten kommenter på innlegget mitt ♥ og så gir du meg muligheten til å finne bloggen din også!