onsdag 21. november 2012

Rydde, rote, rydde, rote.....


Vi har et rom i kjelleren som vi kaller for kjellerstuen... Problemet er bare at den ligger rett ved vaskerom og bad og derfor er det ALLTID rotete her. Klær blir lagt hit når vi kler av oss om kvelden og klær som er tørre og tatt ned fra snora på vaskerommet blir lagt hit før det blir bretta og lagt på plass.


For en tid tilbake ryddet vi skikkelig opp og fikk det rent så koselig....


Men så trengte jeg denne bokhyllen til hobbyrommet og byttet med noen skap vi hadde i stua.


Og vips så ser det slik ut igjen....

MEN nå har vi kjøpt skyvedørsgarderobe der hyllene står i dag- skrivebordet har vi kvittet oss med og nå GLEDER jeg meg til å få orden igjen. Følg med følg med - flere bilder kommer etterhvert når vi får på plass skapet :)

Ha en fin kveld- jeg har kjøpt meg nytt garn og startet et nytt strikkeprosjekt- igjen.... :)

7 kommentarer:

  1. Hei Sissel.
    Jeg kjenner til dette med å ha et roterom og prøver fortvilt å få ryddet på mitt, men det er nærmest umulig.:). Det var lurt å gå til anskaffelse av et stort skap, noe å tenke på.
    Lykke til med fornyingen. Farmor

    SvarSlett
  2. Jeg kjenner meg godt igjen i det du skriver.
    Håper det blir bra nå.
    Klem Tone

    SvarSlett
  3. Hahaha.... Ja men er det ikke slik vi alle har det da??? Roter og rydder!
    Og skaffer vi oss et skap eller ei hylle, - for å få det litt mere ryddig,...så får vi bare tak i mere ting, og så er det fylt opp igjen!!
    Og jeg er jo av den sorten...(som Mamma)...som ALDRI kan kaste noe.. Loftet er "tjåkfullt"!! Du er mye mere strukturert Sissel.... du kan jo av og til kvitte deg med noe... Ha en fin dag! Gleder meg til jul, og til dere kommer!
    (Stua er full av kjøkkenmoduler)

    Klem Storesøster

    SvarSlett
  4. Hørtes ut som en smart løsning! Veldig kjekt med rote- pg bortstuingsrom helt til det blir litt for fullt! ; ) Blir spennende å se på løsningen din! Kos deg med helg! : ) Klem Hilde

    SvarSlett
  5. Her kjenner vi oss vel igjen alle og enhver. Rydding er et evigvarende prosjekt, som man aldri kommer i mål med.

    SvarSlett
  6. Er det ikke rart hvordan enkelte rom aldri er ryddige lenge av gangen. Vi har det slik på vaskerommet. Jeg har en mistanke om at dette skyldes at vi prøver å bruke et litt for lite rom til litt for mange forskjellige ting. For det blir helt klart fort kaos når et relativt lite vaskerom skal brukes som soveplass for to hunder, oppbevaring av verktøy, arbeidstøy, regntøy, støvler og alt det som faktisk skal være på et vaskerom.

    Ha en fin helg. :)

    SvarSlett
  7. Det er lett at slike rom blir litt rotete :-P Jeg har akkurat pussa opp hobbyrommet, og nå er det nesten slik at ingen får lov til å gå inn der ;-) Det er ganske så godt og åpne døra og se at det er strøkent :-))

    Klem Siv

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen en liten kommenter på innlegget mitt ♥ og så gir du meg muligheten til å finne bloggen din også!