lørdag 24. november 2012

Stjerner i Sikte


Man har ikke mer moro enn man lager sjøl :)


Fant fram sement fra boden og former fra skapet- her skulle det lages pynt til lysfatene.


Stjernene i isbitformene fra Ikea ble kjempesøte♥


Ikke var de vanskelig å få ut av formene heller.



Litt mer utfordring var det å få ut hjertene og elgen som jeg støpte i vanlige kakeformer, men det gikk til slutt.
Dessverre klarte jeg å slippe elgen i gulvet når jeg skulle ta bilde av den, så den gikk i "tusen biter"
Ha en fin helg- tusen takk til dere som legger igjen hilsener til meg- veldig koselig♥♥
Sissel

16 kommentarer:

  1. Så flott pynt du har laget.
    Klem Tone

    SvarSlett
  2. Så stilig pynt du har laget :)
    -Marit

    SvarSlett
  3. Så stilig! Kanskje me kan støype på neste hobbykveld:-)

    SvarSlett
  4. Så fint og tøft. Har tenkt lenge på å støpe slike selv, men har da ikke kommet så langt i mylderet av ideer. Fine bilder. Synd med elgen da, men du får støpe en igjen.
    God kveld
    Klem

    SvarSlett
  5. Så flotte de ble! Supert tips!
    Takk for koselig hilsen!

    Julemarkedet er i Tors veg 2e på Skjold.
    Du er hjertelig velkommen:-)

    Klem

    SvarSlett
  6. Synd med elgen,men du kor flotte de stjernene ble. Du er kreativ frue.
    Klem

    SvarSlett
  7. Kjempefint .... Bruker du bare vanlig sement??
    Bare kaos her nå....

    Klem.. <3

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja jeg brukte bare noe jeg fant i boden- noe vi brukte til å støpe gulv med...

      Slett
  8. Så utrolig flotte disse stjernene ble - et supert tips :)

    Ønsker deg en kreativ og flott uke!

    Klem Hildegunn

    SvarSlett
  9. Stilig og originalt :-)Artig å finne på noe nytt :-D

    Ha det godt - klem Siv

    SvarSlett
  10. Hei! :)

    For en koselig blogg du har! :) Kreativ dame! ;)

    I et tidligere innlegg, så viste du frem et nydelig sjal du hadde heklet, er det lov å spørre om du hekler slike på bestilling? :)

    Mvh Sandra.

    SvarSlett
  11. Kjære Sissel:) du er utrolig flink altså..får det til det ser jeg, og utrolig fint er det også :) kjekt å sjå :) klem fra meg Ann-Christin.

    SvarSlett
  12. Så smart ide,,,,moro med nye ideer ,,,,takk skal du ha.
    Anne

    SvarSlett
  13. Da er jeg innom deg her igjen vet du :-) Har selv fått ny blogg, og strever med å få den ut..men du får prøve å besøke den Sissel..jeg var så uheldig å ødelegge den jeg hadde..mye jobb å starte på nytt altså :/ God Jul til dere, og en riktig god tur opp til Møre og Romsdal :-) Klem fra Ann-Christin.

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen en liten kommenter på innlegget mitt ♥ og så gir du meg muligheten til å finne bloggen din også!