torsdag 3. januar 2013

Nytt soverom!


I sommer byttet vi rom med datteren i huset som snart er tenåring. Syns det var på tide hun fikk litt større boltreplass enn dette rommet innbyr til :)


En vegg ble flyttet en halv meter inn i en utebod. Endeveggen ble malt i Marakesh og sideveggene i en lysere nyanse. Jeg er kjempefornøyd med disse rolige, behagelige fargene!


Etter noen måneder på madrasser på gulvet fikk vi endelig kjøpt oss seng uten endegavl. Må jo krype fra fotenden eller krype over den som ligger ytterst :) Nattbordet arvet vi etter datteren og det passet helt perfekt!
(Dere får unnskylde den dårlig oppredde senga, men når jeg skal ta bilder skjer det ofte i en fart og da har jeg ikke tid til å være så nøye med finishen.... :) )


Syns det ble koselig og intimt her selv om det er veldig lite :)


Litt pynt må vi også ha :)

Tusen takk for koselige kommentarer på mitt forrige innlegg- dere er kjempesnille :)

8 kommentarer:

  1. Hei på deg :) her er det lenge siden jeg har vært og lest...så masse fint du viser frem...støpingen -kjempeartig. Jeg støpte små juletrær,elger og bjeller som jeg hadde liggende på langbordet mellom masse kongler. Ja det er virkelig mye artig man kan lage med støp. :) Og soverommet deres ble superkoselig. Gjør ikke noe om det er lite når det ble så koselig. Og for noen herlige naturbilder fra ditt hjemsted. Vakkert! Vil også i samme slengen ønske deg et riktig Godt Nytt år og jeg gleder meg til å titte inn til deg dette året også. Klemmer Merethe

    SvarSlett
  2. Kjempekoselig soverom! Lune og varme farger, - og ikke minst lyst!
    Håper frøkena er fornøyd med byttinga....
    God helg til dere alle!

    Klem

    SvarSlett
  3. Åh, så flott soverommet ble, Sissel. Fargevalget ditt var supert, synes jeg. Ønsker deg og dine et fantastisk nytt år! Varme klemmer fra Farmor

    SvarSlett
  4. Rommet ble veldig fint, nydelig og delikat fargevalg! :-)

    SvarSlett
  5. Soverommet ble veldig fint,den fargen var nydelig.
    Du spurte meg om det var vanskelig å lage melkehjerte eske,og det er det ikke når man har en mal.
    Jeg har brukt malen fra bloggen Mariannes papirverden.http://mariannespapir.blogspot.no

    SvarSlett
    Svar
    1. Malen ligger under etiketter esker

      Klem,Kjersti

      Slett
  6. Sov godt! Hjertelig hilsen sender deg Viola.

    SvarSlett
  7. Så fint det ble! Nydelige farger! : )

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen en liten kommenter på innlegget mitt ♥ og så gir du meg muligheten til å finne bloggen din også!