torsdag 7. februar 2013

Sykebesøk


Nå har jeg vært syk og senge/sofa-liggende siden søndag....


Skjønner at det ikke er så fristende å komme på besøk og bli smittet....


Heldigvis har jeg hatt fin utsikt til småfuglene :)


Og i går hadde de skikkelig party på balkongen- er det ikke skjønne? Dette er visst noe som heter Stjertmeis


Legg merke til det flotte treet jeg har på balkongen :) Ha ha- jeg røska med meg noe fra hagen og har knytt det fast på balkongen så jeg kan henge fuglemat i :)


Så da ble det ikke så ensomt å ligge her likevel :)


Satser på at jeg er frisk og rask igjen snart, men det tar litt tid med den forkjølelsen...

6 kommentarer:

  1. Flotte bilder! Koselig meg sykebesøk av småfuglene! Jeg klarer ikke å ta gode bilder av småfuglene, de flyr avgårde før jeg har funnet avtrykkern på apparatet!
    Riktig god bedring til deg!! :-)

    SvarSlett
  2. Så koselig utsikt !! Skikkelig flotte bilder.
    Riktig god bedring,håper du kommer deg snart.

    Ps. Har svart på spm.i bloggen min :)

    Klem,Kjersti

    SvarSlett
  3. For en herlig utsikt.
    God bedring.
    Klem Tone

    SvarSlett
  4. så utrolig fine bilder du tar da. Koselig besøk da. God bedring til deg.
    Klem

    SvarSlett
  5. Uff, så kjedelig å være syk! Håper formen er bedre nå. : ) Nydelig bilder, herlig med småfugler og dyreliv! Kos deg med ny uke og fortsatt god bedring til deg : ) Klem Hilde

    SvarSlett
  6. Hei!
    jeg hekler de sammen etterhvert. Veldig greit,så ser du hvordan fargene passer hele tiden.
    klem

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen en liten kommenter på innlegget mitt ♥ og så gir du meg muligheten til å finne bloggen din også!