søndag 24. mars 2013

Halvferdige....


prosjekter


Tror jeg må ha en forkjærlighet for lapper....


De er kjekke å hekle, det går raskt og jeg ser resultater.....


Jeg kan boltre meg i farger og kjenne gleden over kor fint det blir...

Problemet er bare at ingen av disse lappeprosjektene blir ferdige! De bare ligger her og gnager på samvittigheten min :( 

Men ETTER påske- DA skal jeg fullføre noen av disse teppene- trur eg.....
Men først skal jeg ha en lang, deilig påskeferie :)


Ønsker dere alle en riktig god påske- 
var ikke dette noen skjønne Gåsunger? Har aldri sett de i rosa før! 

Hilsen Sissel


12 kommentarer:

  1. Hei på deg :) så koselig med liv på bloggen din. Det blir noen ufoer her også Sissel. Har et lappeteppe som jeg "bare" har igjen å feste tråder på....men det ligger nå her ;) Du har mange vakre lapper og de i blåtoner falt jeg helt for. Ja nå blir det godt med påskeferie også kanskje våren kommer for fullt etterpå? :) GOD PÅSKE! klem fra Merethe

    SvarSlett
  2. Kjenner meg igjen. Har også et par lappetepper i gang. Blåtonene i lappene din er helt nydelige. God påske. D

    SvarSlett
  3. Fine tepper du holder på med! :-)
    Jeg kjenner meg igjen her...har et heklateppe som ligger og skriker etter å bli avslutta, men det er så mye annnet jeg har lyst til å gjøre først...
    God påske til deg! :-)

    SvarSlett
  4. Kjenner igjen dette med halvferdige prosjekter! Nå har jeg flere prosjekter på gang, men har likevel lyst til å begynne på noe nytt... Lappeprosjektene dine ser veldig fine ut:) God påske til deg!

    SvarSlett
  5. Hei! Fine lappeprosjekter,og forstår deg...lappane er kjekke og kjappe,men samanhekling/trådfesting er ikkje så kjekt :)
    Og ja,veldig søte,rosa gåsungar.
    Ein dag på jobb,så tar eg og påskeferie!
    Ha ei fin påske!
    e.s eg har ein give away på gong ;)

    SvarSlett
  6. Hei! Fine lappeprosjekter,og forstår deg...lappane er kjekke og kjappe,men samanhekling/trådfesting er ikkje så kjekt :)
    Og ja,veldig søte,rosa gåsungar.
    Ein dag på jobb,så tar eg og påskeferie!
    Ha ei fin påske!
    e.s eg har ein give away på gong ;)

    SvarSlett
  7. Rosa gåsunger - det var en sjelden vare. Har aldri hørt om det før.

    Lykke til med hekleprosjektene!

    SvarSlett
  8. Så masse fint du holder på med. Likte det første blå der. Du har litt å kose deg med da. Ønsker deg ei fin påskeuke.
    Klem

    SvarSlett
  9. Hihi, skjønner hva du mener. Prosessen er ofte det morsomste ja. Men håper du fatter mot etter påske :)

    Ha ei superfin påske, med eller uten lapper ;)

    Klem

    SvarSlett
  10. Fine lapper, som helt sikkert blir lekre sammen til slutt! Hehe, godt å se at flere enn meg har litt lappe- kaos ; ) Nyt påsken og kos deg! : ) Klem Hilde

    SvarSlett
  11. Hallo igjen Sissel!
    Jeg har ikke vært grei når det gjelder tilbakemeldinger på alle de koselige bloggene jeg er innom.... Men nå skal jeg "ta meg sammen"!!
    Ja du er "fola" på lapper,...- sant det! Men du er "fola" til mange andre ting også du....
    Her er det fortsatt vinterlignende tilstander, men innimellom er det vår! Og i dag har jeg fri, så jeg skal ta meg en tur ut og ta noen bilder....se etter snøklokkene bl.a.
    Klem Storesøs

    SvarSlett
  12. Åh, så koselig et teppe. Det minner meg om barndomskvelder i stuen sammen med mor og søstre, hvor vi koste oss med håndarbeid og koselig prat.
    Ha en fin, fin uke, Sissel.
    Farmor

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen en liten kommenter på innlegget mitt ♥ og så gir du meg muligheten til å finne bloggen din også!